جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
معاون اول قوه قضائیه در راهپیمایی روز قدس:

روز قدس، روز کشورهای مظلوم است

روز قدس، فریاد بر سر استکبار است
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 528904
معاون اول قوه قضائیه گفت: قطعاً روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه فلسطین نماد کشورهایی است که مورد ظلم و جور واقع شده‌اند.
روز قدس، روز کشورهای مظلوم است

به گزارش جهان نيوز، حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی ‌اژه‌ای در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که این حضور میلیونی مردم برای بیگانگان چه پیامی دارد، گفت: امروز روز جهانی قدس است و این روز با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تأکید رهبری معظم انقلاب تا به امروز ادامه داشته است.
وی ادامه داد: قطعاً روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه فلسطین نماد کشورهایی است که مورد ظلم و جور واقع شده‌اند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از فلسطین و انزجار از ظلم‌های روا رفته به مردم این کشور انزجار خود را از سردمداران ظلم و نفاق و تزویر در جهان اعلام می‌کنند.
وی تاکید کرد: از آنجا که مردم می‌بینند امریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی بیش از پیش به ملتهای مظلوم ظلم می‌کند امسال مردم با حضور پرشورتر در راهپیمایی روز قدس حاضر شدند و خداوند را شاکریم که هر سال در طول چهار دهه گذشته این راهپیمایی پرشورتر و حماسی‌تر برگزار شده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *