پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ناتوی عربی با حمله سپاه در نطفه خفه شد‌

پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 528739
مسئول نمایندگی ‌ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه ناتوی عربی با حمله موشکی سپاه در نطفه خفه شد، گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش تهدیدآمیز دشمنان را خنثی می‌کنند.
ناتوی عربی با حمله سپاه در نطفه خفه شد‌

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام علی متین با بیان اینکه امروزه مسئله فلسطین و روز قدس بین المللی شده است، اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی متسفانه موضوع فلسطین را محدود کرده بودند و به موضوع عربی صهیونیستی تبدیل کرده بودند.
مسئول نمایندگی ‌ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه تمام شاخص‌ها و مولفه‌ها در جهانی شدن این موضوع بود، مطرح کرد: آمریکا و بیگانگان اجازه نمی‌دادند این موضوع جهانی و بین‌المللی شود و این موضوع را فقط در منطقه خاورمیانه محدود کرده بودند.
وی با بیان اینکه بعد از پیروزی  انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) توانست موضوع فلسطین را جهانی کند، بیان کرد: حضرت امام(ره) توانست موضوع فلسطین را دغدغه جهان اسلام به کل دنیا معرفی کند.
متین تاکید کرد: حضرت امام(ره) فرمودند روز قدس روز احیای اسلام و روز مهمی برای جهان اسلام است و مقابل توطئه‌ آمریکا و متحدانش  که در صدد این بودند موضوع فلسطین را به فراموشی بسپارند، ایستاد.
وی با بیان اینکه روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: روز قدس به قدری مهم بود که شش ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی انتخاب شد و امروزه شاهد آن هستیم که در کل جهان در این روز راهپیمایی برگزار می‌شود.
مسئول نمایندگی ‌ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، عنوان کرد: با توجه به عملیات تروریستی 17 خرداد در تهران و با توجه به اینکه داعش واپسین روزهای عمر خود را می‌گذارند، همه این‌ها سبب حساس شدن روز قدس امسال است.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم به عنوان یک قدرت اصلی محسوب می‌شود، تصریح کرد:  به طور حتم حضور مردم در خیابان‌ها سبب دلگرمی مردم فلسطین می‌شود تا آنها قدرتمندتر از دیروز به مقابله با اسرائیل بپردازند.
متین با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، ابراز کرد: هر سال آگاهی مردم نسبت به سال‌های گذشته بیشتر می‌شود و در مورد اهداف اسرائیل و بیگانگان در سرزمین‌های اشغالی بیشتر آشنا می‌شوند و همین بالا رفتن آگاهی و دانش مردم یک خطر و تهدید بزرگی برای اسرائیل غاصب است.
مسئول نمایندگی ‌ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به ناتوی عربی گفت: ناتوی عربی نمایشی بیش نبود تا بتوانند ایران را تهدید کنند و شاهد آن بودیم که ناتوی عربی آغاز نشده در نطفه خفه شد و کشور قطر جدا شد و بیشتر کشورهای عربی که در جلسه حضور داشتند نظرشان منفی بود و صرفا فقط در جلسه شرکت کرده بودند و خوشبختانه اختلاف قطر و عربستان سبب پاشیده شدن ناتوی عربی می‌شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *