پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عذرخواهی رامبد جوان از صفر کشکولی

ماجرای هرکول خوزستان و موهای فرفری بر باد رفته!
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 528721
عذرخواهی رامبد جوان از صفر کشکولی

به گزارش جهان نيوز، شب گذشته خندوانه میزبان صفر کشکولی یکی دیگر از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون شد. رامبد جوان ابتدای برنامه آمدن فصل تابستان را تبریک گفت و به مصرف صحیح آب و برق در این فصل اشاره کرد.
همچنین پس از برگزاری قرعه کشی بین تماشاگران استودیو، گزارشی از ادای قول ارژنگ امیرفضلی نشان داده شد و بخش نمایشی نیما شعبان‌نژاد روی آنتن رفت.
جوان در اواسط برنامه «خندوانه» از صفر کشکولی بازیگر مجموعه های تلویزیونی به روی صحنه دعوت کرد و پیش از آغاز سوالات خود از این قهرمان پرورش اندام، با توجه به رخدادهای اخیر در خصوص توهین به اهالی رسانه و خبرنگاران بیان کرد: چند روزی است اتفاقی افتاده که نمی خواهم به آن رجوع کنم. من در یکی از گروه های فضای مجازی با عصبانیت شروع به صحبت کردم و اشتباه کردم. باید برای حرفم بایستم و از همه مردم ایران و تمام کسانی که ناراحت شدند، عذرخواهی کنم.
مجری خندوانه بی آنکه صحبتی از خبرنگاران به میان بیاورد، خطاب به صفر کشکولی ادامه داد: من بچه سینمایی هستم که ادب را به من یاد داد و ما باید این فرهنگ عذرخواهی را ترویج کنیم.
اما صفر کشکولی با اشاره به ناراحتی خبرنگاران گفت: من از همه خبرنگارها و ملت ایران عذرخواهی می کنم. آنها اگر نباشند ما دیده نمی شویم.
جوان با بیان اینکه من از صمیم قلب از شما عذرخواهی می کنم و به هیچ وجه قصد توهین به شما را نداشتم، اظهار داشت: من هم تمام آن عزیزانی که بی تربیتی کردند را می بخشم و به دل نگرفتم و البته پیگیر آن خبرنگاری که فایل صوتی من را منتشر کرد، هستم. ولی خواهشاً بر سر یکدیگر منت نگذاریم که اگر شما نبودید، ما هم نبودیم. هرکاری اول تلاش خود فرد و بعد همکاری اصحاب رسانه و منتقدین را می‌طلبد. من فقط‌ می گویم سر هم منت نگذاریم.
کارگردان برنامه تلویزیونی خندوانه خیلی‌ سریع موضوع بحث را به سمت گفتگو با مهمانش تغییر داد و از صفر کشکولی پیرامون خاطرات دوران کودکی جویا شد.
این قهرمان پرورش اندام نیز در این باره یکی از خاطرات دوران کودکی خود را در شهر آبادان تعریف و به خانواده پر جمعیت خود اشاره کرد.
کشکولی با بیان اینکه پدرش دروازه بان تیم نفت آبادان بود، در خصوص شروع به کار خود در عرصه ورزش و سینما اظهار داشت: از بچگی چون پدرم دروازه بان بود، فوتبالم از بقیه دوستانم بهتر بود، اما کم کم در جوانی به رشته پرورش اندام علاقه مند شدم. چون آن زمان به هرکسی هیکل درشتی داشت، هرکول می گفتند. من برای مسابقات سال ۱۳۴۱ به کویت دعوت شدم و در رشته قد کوتاه ها رتبه اول را کسب کردم . سال ۱۳۴۳ نیز به عنوان هرکول خوزستان انتخاب شدم. با سفر به تهران و کسب مقام آسیایی وارد دنیای هنر شدم، در صورتی که اصلا به بازیگری فکر نکرده بودم و در آن سال به سینما روی آوردم.
جوان به داشتن موهای فرفری این بازیگر اشاره کرد و صفر کشکولی هم افزود: من از زمانی که وارد دنیای فیلم شدم یعنی حدود ۴۰ سال پیش، موهای فرفری ام را از دست داده ام.
وی پس از ثبت لبخند ۱۵ ثانیه ای خود، به انجمن بازیگران و بدلکاران سینمای ایران اشاره کرد و از رامبد جوان قول گرفت تا یک شب اهالی این انجمن مهمان خندوانه باشند.
برنامه تلویزیونی خندوانه پس از گفتگوی صفر کشکولی و پخش گزارش پشت صحنه و مصاحبه با تماشاگران به پایان رسید.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *