شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
امیری:

رژيم صهيونيستى فرزند نامشروع استكبار جهانى

مردم فلسطين از حقوق حداقلی خود بى‌بهره‌اند
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 528710
معاون پارلمانى رئيس جمهور گفت: رژيم صهيونيستى فرزند نامشروع و غير قانونى استكبار جهانى است.
رژيم صهيونيستى فرزند نامشروع استكبار جهانى

به گزارش جهان نيوز، "حسينعلى اميرى" معاون پارلمانى رئيس جمهور درباره اهميت موضوع فلسطين در دنياى اسلام اظهار داشت: رژيم صهيونيستى فرزند نامشروع و غير قانونى استكبار جهانى است.
وى افزود: رژيم صهيونيستى به دلايل مختلف در يكى از مهمترين و حساس‌ترين نقاط جهان از لحاظ استراتژيك، موقعيت جغرافيايى و... مستقر شد و با اشغال فلسطين، مردم مظلوم اين سرزمين را بيرون راند.
اميرى تصريح كرد: براساس آموزه‌هاى اسلامى وظيفه داريم از مظلوم دفاع كرده و در برابر ظالم قرار بگيريم، لذا بايد گفت مهمترين مصداق ظلم همين است كه نزديك به ٧٠ سال اقدامات بى‌رحمانه رژيم صهيونيستى و حاميان آنها عليه مردم فلسطين ادامه دارد.
معاون پارلمانى رئيس جمهور گفت: مردم فلسطين از حداقل حقوق خود بي بهره‌اند و تعداد قابل‌توجهى از آنها در كشورهاى مختلف آواره هستند.
وى در پایان افزود: متاسفانه مردم فلسطين در محاصره غذايى، اقتصادى و دارويى هستند و هر روز شاهد بمباران آن‌ها هستيم، لذا وظيفه اسلامى و ملى ما اين است كه از مردم مظلوم این کشور دفاع كنيم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *