شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

راز نماز چیست؟ +عکس

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 528554
راز نمازی که سال‌هاست بر مسلمانان واجب است، برای اروپایی‌ها به صورت علمی مشخص شد.
راز نماز چیست؟ +عکس

به گزارش جهان نيوز، راز نمازی که سال‌هاست بر مسلمانان واجب شده است، توسط شبکه‌های اروپایی و در پزشکی مشخص شده است.
راز نماز چیست؟ +عکس

تصویری که می‌بینید، توسط شبکه‌های اروپایی برای مردم به نمایش گذاشته شده است و پزشکان از مردم خواسته‌اند تا برای تخلیه بار الکتریکی بدن خود و جلوگیری از سرطان روزانه 10 دقیقه این حرکت را انجام دهند؛ حرکت سجده‌ای گه مردم مسلمان جهان در نمازهای خود انجام می‌دهند.
گفتنی است؛ این حرکت در آرام کردن درد انگشتان پا، مچ پا، زانو، کمر و مچ دست تأثیر دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راز نماز در تخليه بارهاى الكتريكى نيست بلكه راز نماز در عبوديت خالق يكتا و نشانه توحيد است
اين هم از توجيهات و دسيسه هاى شيطانه و بخصوص اين روزها هم خيلى شايع شده كه براى مسائل عبادى علل مادى ميتراشند تا علت يه كار عبادى مثل نماز رو نه خدا كه تخليه بارهاى الكتريكى معرفى كنن
هدف مسلمانها از نماز پرستش خداى يگانه و عمل به دستور نبى مكرم اسلامه و نه چيز ديگر لطفاً با تكرار اشتباهات غربيها در زمين شيطان بازى نكنيم
رجائی
Iran, Islamic Republic of
با سلام. لطفاً این نوع اخبار را نشر ندهید.
تصویر مورد اشاره مدتی است در فضای مجازی پخش شده است. در این خصوص به چند نکته توجه کنید. اولاً که اصل خبر مورد تردید است و هیچ مرجع معتبری آنر ا ارائه نکرده است صرفا یک موج فضای مجازی است. از طرفی نماز فرمان الهی است. امری عبادی است لازم نیست برای آن به دنبال ادله مادی مثل تخلیه الکتریکی بدن بگردید. این نوع دفاع از دین و عبادات نگاه سکولار به دین است. در دل آن اصل بر علوم بشری است و امر الهی فرع است. اگر فرضاً فردا علم ناقص بشری اثبات کرد حرکات نماز برای آناتومی بدن ضرر دارد آن وقت نباید نماز خواند؟
تازه اگر این خبر درست باشد شنونده از این به بعد سجده نمازش را برای رضای خدا باید انجام دهد یا برای برای تخلیه بار الکتریکی؟ آیا سجده طولانی برای کاهش درد مفاصل عبادت است؟ شما خودتان که همه اهل نماز هستید از فردا رکوع و سجودتان را اگر طولانی کنید و یاد این خبر بیافتید آیا بیشتر در مقابل خدا خشوع خواهید کرد یا در دلتان منتظر هستید بدنتان تخلیه الکتریکی داشته باشد و مفاصلتان تقویت شود؟
لذا خواهش میکنم در برای اثبات دین از چنین اخباری که پر از ابهام و شبهه است خودداری کنید.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
آقا راز نماز عبودیت است و نه تخلیه بار اضافی مغناطیسی؛ آری این مسئله و دهها فایده مادی دیگر میتواند در نماز باشد اما این ها فواید جانبی نماز است و نه فلسفه‌ و راز نماز. این تحلیل های مادی و سکولار ناشی از دین ناشناسی است.