جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

برگزاری دوره تربیت معلم در دانشگاه امام صادق(ع)

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 528496
اولین دوره آموزشی «کرامت» از سلسله دوره‌های تخصصی «تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود.
برگزاری دوره تربیت معلم در دانشگاه امام صادق(ع)
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام، در راستای جذب و ارتقاء معلمان تراز انقلاب اسلامی، اولین دوره آموزشی- تربیتی «کرامت»، با همکاری دانشگاه امام صادق علیه السلام برای علاقمندان به حوزه تعلیم و تربیت، برگزار می‌شود.
 
زمان این دوره از 24 تیرماه تا 4 شهریور ماه، شنبه‌ها از ساعت 8 الی 13 و مکان آن در تهران دانشگاه امام صادق علیه السلام و مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام خواهد بود.
 
از جمله اساتید این دوره می توان به نام آقایان حجج اسلام علیرضا پناهیان، سیدمصطفی میرلوحی، استاد حوزه و دانشگاه، علیرضا تراشیون، کارشناس مذهبی رسانه­ ملی، محسن عباسی ولدی، نویسنده‌ی 20 جلد کتاب در حوز‌ه‌ی تعلیم و تربیت دینی، محمد برمایی، کارشناس مذهبی رسانه‌ی ملی و آقایان دکتر محمد‌هادی همایون، رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه السلام، استاد حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر اعتصامی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام اشاره کرد.

برخی از عناوین آموزشی این دوره عبارتند از: کلیات روان­شناسی اسلامی، مهارت‌های تربیتی برای مقاطع ابتدایی و متوسطه، تربیت رفتاری و مدیریت تمایلات، نقش بازی در آموزش مقطع ابتدایی، مهارت برقراری ارتباط با دانش­آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه، نسبت انسان‌شناسی مدرن با تربیت اسلامی، نقش آزادی و اختیار در تربیت، جریان‌شناسی فرهنگی و نظام آموزش و پرورش، انقلاب اسلامی در مسیر تمدن اسلامی.
 

نفرات برتر در این دوره علاوه بر کارورزی در مدارس امام صادق علیه السلام، در صورت نیاز مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام، در اولویت انعقاد قرارداد همکاری این مجموعه هستند.

به شرکت‌کنندگانی که در این دوره حد نصاب منظور را در ارزیابی نهایی کسب کنند، مدرک «پایان دوره‌ی تخصصی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی» از جانب دانشگاه امام صادق علیه السلام اعطا خواهد شد.

علاقمندان می­توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://sadiq.ir مراجعه کنند و یا از طریق کانال تگرامی مربیان صادق (https://t.me/morabianesadegh) اخبار تفصیلی این دوره را دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *