جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۳

گاف‌ جالب‌ سعودی‌ درباره‌ حمله موشکی‌ ایران به‌ داعش

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 528484
مجری سعودی درباره سلاح ارتش عربستان که از آمریکا صادر می شود سخن بگوید که خودش را به فراموشی زد یا اینکه واقعا فراموش کرده که عربستان سلاح بومی برای ارتش خود نساخته و هر چی هست از خارج صادر می شود.
گاف‌ جالب‌ سعودی‌ درباره‌ حمله موشکی‌ ایران به‌ داعش
به گزارش جهان نيوز؛ مجری شبکه "السعودیه 24" برای آنکه از ارزش حمله موشکی سپاه به داعش در سوریه بکاهد، سلاح های قدیمی ایران را طی گفتگوی خبری در معرض دید مخاطبان قرار داد و گفت که سلاح های ایران کاردستی بیش نیستند که از مقوا درست شده اند.
 
رای الیوم افزود: این ادعای در حالی مطرح شد که مجری سعودی می گوید سلاح عربستان پیشرفته تر از سلاح ایران است. خیلی خوب! ایران موشک هایش کاردستی بیش نیست ولی همین موشک ها به اهداف خود در سوریه اصابت کردند و همین موشک ها بومی هستند. مجری سعودی درباره سلاح ارتش عربستان که از آمریکا صادر می شود سخن بگوید که خودش را به فراموشی زد یا اینکه واقعا فراموش کرده که عربستان سلاح بومی برای ارتش خود نساخته و هر چی هست از خارج صادر می شود.
 
این روزنامه ادامه داد: جالب اینجاست که مجری سعودی که در حال اجرای برنامه زنده بود، گفت که شلیک موشک های سپاه از خاک سوریه صورت گرفت ولی یک دفعه از اتاق فرمان به او گفته شد که شلیک موشک ها از پایگاه نظامی سپاه در غرب ایران صورت گرفته است و نه از خاک سوریه! به نظر می رسد که این مجری سعودی موضوع برنامه را به خوبی بررسی نکرده بود. بر هر حال حمله موشکی سپاه به داعش پیامی به عربستان بود.
 
منبع: جام نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهاد
Iran, Islamic Republic of
با همان کاردستی که با مقوا درست شده در عرض چندین ساعت عر عر ستان و دیگر جا هایی که در اظرافت ازت حمایت میکنند نابودتان میکنیم .امید واریم که هر چه زودتر حماقت کنید و ما را به ارزویمان برسانید..
Iran, Islamic Republic of
عقده حقارت دارند و بس. اگر ترامپ دیوانه اسلحه به اینها نفروشه باید با شمشیر خالی از خاکش دفاع کنه.
اگر ما باشیم از خاک موشک میسازیم اما بنظر نمیاد این آل فلان و بهمان و پسرعموهای عربشان اهل این خودکفایی ها و ساختن ها باشند.
ما نزدیک به ۴۰ سال است که در راه خودکفایی و سازندگی قدم برداشته ایم و با کاردستی هایمان دشمن را عقب زدیم .
روزی میرسه صدای قاهر ۳۱۳ خواب را از چشمان خیلی ها میرباید. اگر من سازنده قاهر بودم آن را برای آب و هوای تل آویو میساختم.
کاردستی های ما این است وای به حالتان با واقعیش. خدا عقل قسمت میکرده شماها تو صف نبودید.
Iran, Islamic Republic of
برای شما همون کاردستی کفایت میکنه! آخه گنجشک رو که با آرپی جی نمیزنن!