جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تکرار "سیلی کوبنده سپاه به تروریست‌ها" طراحی شده است + فیلم

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 528406
سردار شریف گفت: به طور طبیعی تروریستها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها و همچنین تمام کسانی که حتی در فکر تهدید امنیت ملی کشور ما هستند، می توانند مخاطب پیام روشن این عملیات قدرتمند باشند.
تکرار "سیلی کوبنده سپاه به تروریست‌ها" طراحی شده است + فیلم
به گزارش جهان نيوز؛ سردار رمضان شریف روابط عمومی سپاه پاسداران اظهار داشت: اقدام موشکی سپاه تنبیه طراحان عملیات کور تروریستی هفدهم خرداد ماه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) بود.
وی با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه و همچنین بیانیه رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز حادثه تروریسی تهران اعلام کرد: تنها یازده روز طول کشید تا دقیقا مقرهای هدایت و طراحی آن عملیات کور که عمده آن در دیرالزور سوریه بود، مشخص شود.
به منظور نشان دادن ضرب شصت و همچنین تنبیه طراحان و عامران این عملیات تروریستی، تنها شش فروند موشک میانبرد نقطه زن به سمت پایگاه های آنها شلیک شد و خوشبختانه همه آنها با دقت بالا به اهداف اصابت کرد.
سردار شریف با تأکید بر پیام روشن این عملیات قدرتمند گفت: به طور طبیعی تروریستها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها و همچنین تمام کسانی که حتی در فکر تهدید امنیت ملی کشور ما هستند، می توانند مخاطب این پیام باشند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کرد: اینکه این اقدام تکرار می شود یا نه بستگی به رفتار دشمنان ما در حوزه های مختلف دارد و متناسب با رفتاری که می کنند پاسخ کوبنده ای برای آنها طراحی شده و انجام می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
باید برای هر حرکتی از هر سوئی طرح داست و آماده اجرا بود.
بگوئیم ""یا علی"" .