جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱
علت تأكيد هاي أخير مقام معظم رهبری در حمایت از جوانان انقلابی

من طرفدار حزب الله هستم!

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 528388
اما امروز حتی برخی کسانی که در بخش هایی از صحنهٔ ادارهٔ فکر و سیاست این مملکت هستند، حزب الله را تا یک فحش نیز میدانند و احیانا یک بدگویی تلقی می کنند!
من طرفدار حزب الله هستم!
گروه سیاسی جهان نيوز، قائم شریعتی نیاسر: اگرچه مقام معظم رهبری همواره از جوان مؤمن انقلابی حمایت نموده اند اما چند سال است که به طور ویژه از این طیف با به تعبیر دیگر از حزب اللهی ها حمایت می نمایند و مسئولان مختلف را نیز به حمایت و استفاده از این نیرو ها توصیه میکنند.

آخرین نمونه در ضیافت افطار مسئولان و کارگزاران نظام بود که به صراحت فرمودند: «بایستی عوامل اقتدار کشور را حفظ کرد؛ عوامل اقتدار کشور را، نیروهای مسلّح را، سپاه را، بسیج را، عناصر مؤمن و حزب‌اللّهی را. من این را به شما عرض بکنم، آن که سینه سپر میکند، در مقابل دشمن در بخشهای مختلف می‌ایستد، شرایط سخت را تحمّل میکند، او همان عنصر مؤمن و انقلابی و اصطلاحاً حزب‌اللّهی است؛ او است ‌که می‌ایستد؛ اینها را باید نگه دارند.

مسئولین کشور در بخشهای مختلف، چه در دانشگاه، چه در بخشهای صنعتی، چه در بخشهای علمی، چه در بخشهای خدماتی، رعایت این عناصر را بکنند.» این نوع بیانات ایشان در حالی است که این روزها اصطلاح حزب الله شاید مثل گذشته نباشد که اکثرا افتخار می کردند حزب اللهی اند.

اما امروز حتی برخی کسانی که در بخش هایی از صحنهٔ ادارهٔ فکر و سیاست این مملکت هستند، حزب الله را تا یک فحش نیز میدانند و احیانا یک بدگویی تلقی می کنند! لذا خود ايشان در بخش دیگری از آن دیدار ميفرمايند البته دشمن از این عناصر خوشش نمی آید. این به این معناست که خود ايشان نيك میدانند این حمایت های صریح چه واکنش های منفی را در برخی از این خواص خاص! ممکن است در پی داشته باشد.

دشمن محدود به خارج از مرزها نیست و دشمنان داخلی نیز وجود دارند که همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نفوذ بوده و هستند. این نفوذ به تعبیر خود ايشان گاه به صورت فردی و گاه به صورت جریانی بوده است و احیانا برخی مسئولان و مردم را خواسته با ناخواسته متأثر نموده است. سؤال این جاست که با این تفاصیل چرا ايشان بر این موضع اصرار دارند؟

شاید بتوان پاسخ را در وصفی که ايشان پیشتر از  شهید رجایی داشتند یافت: « رجایی یک خصوصیت ممتاز دیگری داشت که این برای خود من همیشه به عنوان یک سرمشق بوده. ادعا نمی کنم این سرمشق چیزی است که من دائماً به آن عمل کردم، اما ادعا می کنم که این سرمشق چیزی است که من دائماً خواستم به آن عمل کنم.

در یک سخنرانی خیلی صریح و روشن گفت: "من طرفدار حزب الله هستم".» ايشان در ادامه میفرمایند «این مرد با این حرف عقل و دین را با هم آمیخت. چون یقین است که در یک جامعه ای که سالیان درازی با حکومت تبعیض زندگی کرده، در آن واحد، دل همهٔ مردم را نمی شود به دست آورد، باید انتخاب کرد و رجایی انتخاب كرد.» این دقیقا همان مطلبی است که مقام معظم رهبری نیز به خوبی به آن اشراف دارند.

آری ايشان نیز آگاهند که نمیتوان دل همه را به دست آورد. موضع گیری های مبهم و دو پهلو فایده ندارد و مسیر را روشن نمیکند و لذا برای پیشرفت آینده کشور بر مبنای اصول، عاقلانه و دینمدارانه و با صراحت تمام از حزب الله حمایت میکنند. اما این مواضع با توجه به آنچه درباره علت رفتار شهید رجایی فرمودند حاوی یک نکته مهم دیگر است و آن اینکه جامعه در این سالهای اخیر نیز مجددا در حال زندگی با تبعیض است!

در پایان البته باید برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کج فهمان و غرض ورزان یکبار دیگر حزب اللهی را معنا کنیم. امام خامنه ای در همان کلمات اینطور فرمودند: «کلمهٔ حزب الله و حزب اللهی میتواند یک حوزهٔ انسانی و مردمی خاصی را مشخص کند. حزب اللهی یعنی آن آدمی که در خدمت اهداف خدایی و انقلاب اسلامی، بی محا با حرکت می کند. چیزی که از آن ملاحظه کند، یا ندارد یا موجب ملاحظه اش نمی شود؛ این حزب اللهی است. اگر جنگ است می شتابد به جنگ.

اگر صدقات است برای ادارهٔ حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی و پشت جبهه، هرچه دارد میریزد در طبق اخلاص، اگر راهپیمایی زیر آفتاب گرم است یا در زمستان سرد است، اول صبح میآید بیرون و تا آخر هست. اگر پاسخ گفتن به ندای رهبر و همواره تکرار کردن شعارهایی است که رهبر بزرگ انقلاب به این مردم داده، آن جزو یکی از بهترین هاست؛ جزو کسانی است که این شعارها را تکرار میکنند.

واقعاً به معنای واقعی کلمه جزو امت بزرگ پشت سر امام، این معنای حزب اللهی است. عده ای هم هستند که اینها در درجهٔ اول، مسائل شخصی خودشان است؛ چهره شدنشان، مالشان، حیثیتشان، مکانت اجتماعیشان؛ اینها حزباللهی نیستند؛...»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی منتظریم طرفداریتو از حزب الله اعلام کنی. مثل موشکها نشه که دیر بگی