جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موانع کسب و کارهای اینترنتی برطرف می شود

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب: 528287
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع موانع کسب وکارهای اینترنتی و الکترونیکی تا پایان دولت یازدهم خبر داد.
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند در همه بخش های اقتصادی و ایجاد اشتغال تاثیر گذار باشد و ما نیز تلاش می کنیم تا مشکلات کسب و کارهای اینترنتی و الکترونیکی حل شود.

وی با بیان اینکه افق دید ما این است که بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند در اقتصاد کشور تحول به وجود بیاورد، اضافه کرد: این فناوری باعث ایجاد تحول در اشتغال و نیز تولید ناخالص داخلی (GDP ) خواهد شد.
واعظی یکی از اقدامات برای رسیدن به این اهداف را رفع موانع کسب و کارهای الکترونیکی عنوان کرد و افزود: باید موانع کسب و کارهای اینترنتی را برطرف کنیم و تا لحظه آخر در دولت یازدهم به مردم بدهکاریم و باید همچنان به مردم خدمت کنیم.

وزیر ارتباطات با تاکید براینکه دولت یازدهم، دولت توسعه است، اضافه کرد: نباید از توسعه در این بخش غافل شویم و باید به دنبال این باشیم که در پایان این دولت، در سراسر کشور یک کارنامه روشن داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *