پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۵
نتانیاهو:

اسرائیل‌در بشقاب‌شما، با غذای‌ تراریخته‌حضور دارد

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب: 528091
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد صهیونیست‌ها با ابزار دستکاری ژنتیک در بشقاب غذای مردم حضور دارند.
اسرائیل‌در بشقاب‌شما، با غذای‌ تراریخته‌حضور دارد
به گزارش جهان نيوز؛ سیطره یکصدساله صهیونیستها بر اقتصاد دانش‌بنیان، با احاطه بنیادهای پیشتاز دانشی صهیونیزم جهانی، مانند راکفلر و کارنگی مفصلاً در گزارش ویژه «ایران ؛ ایری ؛ راکفلر» ذیل پرونده «مزرعه پدری» در تسنیم، در حال بررسی است. این گزارش ویژه خصوصاً با شناسایی ابعاد جهانی این موضوع، سرنخهای نفوذ این جریان طی چهار دهه گذشته در کشاورزی ایران را نیز روشن می‌کند.
 
در همین راستا، فیلمی از سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، وجود دارد که در مجمع عمومی گذشته در سازمان ملل ایراد شده است. در این ویدئو، ایران محور سخنان نتانیاهو قرار گرفته است. او در بخشی از این سخنان از حضور این رژیم جعلی و صهیونیستها در «بشقاب غذای مردم» پرده برمی‌دارد.
با توجه به عدم واردات مستقیم محصولات غذایی ایران از اسرائیل غاصب، حضور این رژیم در بشقاب مردم ایران از راههای زیر امکان‌پذیر است:

واردات بذر؛ بخش اعظم بذر کشور ما وارداتی است که واردات بذر ناسالم غیرممکن نیست.
واردات مستقیم محصول؛ مانند روغن خوراکی که ۹۵ درصد آن وارداتی بوده و نقش عربستان سعودی در این موضوع بر کسی پوشیده نیست. (بخش اعظم این روغنها، تراریخته است.)

نفوذ در مرکز تولید و تصمیم‌گیری کشور؛ اسناد مهمی در این زمینه منتشر شده و در ادامه این گزارشها، منتشر خواهد شد.

 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
گر بدینسان زیست باید ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
دیشب میخواستم سس گوجه فرنگی بخرم از 5 تا مارک 4 تاش آرد ذرت اصلاح شده داشت .
Iran, Islamic Republic of
اقای سردبیر سلام لطفا محصولات اسراییلی را معرفی نمایید
Iran, Islamic Republic of
مسؤلین عالی وزارت بهداشت، چرا موضعی در قبال محصولات کشاورزی ودامی و غذایی تراریخته، جنگ های ژنتیکی و آزمایشگاهی، غذاهای مشکوک که درپزشکی، مورد اتفاق پزشکان نیست، مبدأ واردات مواد غذایی و مواد اولیه آن ها و...، به طور شفاف نمیگیرند؟!
این ها که سهل است، ما هنوز راجع به روغن سالم، درست نفهمیدیم چه شد؟ معلوم نشد نمک معمولی مضر اسات یا دریا؟ مردم حتی متوجه نشدند نان بی سبوس و سفید، اگر مضر است، چرا مجوز پخت دارد؟! محصولات تراریخته و جنگ ژنتیکی و آزمایشگاهی پیش کش.
Iran, Islamic Republic of
چرا وزارت بهداشت وگمرک جلوی واردات روغن و...را نمی گیرد....چرا علما فتوا نمی دهندکه حرام است ...چرا اینجا کسی آتش به اختیار نمی کند....وارد کنندگان که کاملا مشخصند.....آزمایشگاه های وزارت بهداشت چرا سکوت کردند این همه نازایی وناباروری وسرطان ها زیاد شده از کجا میاد.....ریاض وتل آویو!!!