کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«قالیباف» نقش مهمى در ایفاى حماسه انجام داد

30 خرداد 1396 ساعت 0:54

رییس شوراى مرکزى جبهه مردمى نیروهاى انقلاب اسلامى گفت: قالیباف راه را براى وحدت و تحکیم راه را هموار کرد و از حجت‌الاسلام رییسى نیز تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم همه نقش اثرگذارى در جبهه از خود بروز دهند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام «محمدحسن رحیمیان» رییس شوراى مرکزى جبهه مردمى نیروهاى انقلاب اسلامى عصر امروز (دوشنبه) در نشست تقدیر از نامزدها و فعالین اقشاری جبهه مردمى نیروهاى انقلاب اسلامى، با اشاره به اهداف این جبهه در انتخابات ریاست جمهورى، گفت: ایستگاه اول براى جبهه مردمى بحث انتخابات ریاست جمهورى بود. این جبهه نقش بی‌بدیلى در تاریخ پس از انقلاب ایفا کرد.

وى افزود: از خواستگاه و متن مردم اقدامات جبهه آغاز شد و این توفیق بى‌نظیرى در رسیدن به گزینه نهایی بود و پس از برگزیدن گزینه نهایی، جبهه مردمى رقابت را در عرصه انتخابات آغاز کرد.

رحیمیان با بیان اینکه در این انتخابات جریان انقلابى متحد شدند، اظهار داشت: حسب ظاهر نتیجه به نفع ما نبود اما برکات بسیارى این انتخابات براى جامعه داشت. ابتدا وحدت جریان انقلابى بود و این جریان توانست ١٦ میلیون راى را جذب خود کند.

رییس شوراى مرکزى جبهه مردمى نیروهاى انقلاب با اشاره به مسائل پس از انتخابات ریاست جمهورى و عمل به قانون نامزد این جبهه گفت: جریان انقلابى حین و پس از انتخابات رفتار صحیحی را ارائه کرد و بر خلاف برخى که در سال ٨٨ به بدترین شکل عمل کردند اما جبهه مردمى بر اساس قانون اقدام کرد.

وى در ادامه تصریح کرد: باید گفت جریان مقابل، هر چه در توان داشت به کار گرفت و انواع بداخلاقى را بروز داد. در بسیارى از نقاط نامزد جریان انقلابى پیروز بود اما رقیب به انواع تخلفات و اقدامات غیر قانونى دست زد و جبهه انقلابى در این عرصه پیروز نهایی بود.

رحیمیان با بیان اینکه باید یک بازنگرى در اقدامات جریان انقلابى صورت گیرد، تصریح کرد: اکنون باید آنان که انقلابى هستند اقدامى انجام بدهند و یک بازنگرى انجام دهیم و هم آسیب‌شناسى صورت گیرد تا یک جریان اسلامى انقلابى ناب پیش رود. البته منظور ایجاد حزب جدید نیست بلکه بروز یک جریان کارآمد انقلابى است. باید در این عرصه روشنگرى انجام شود تا طبقه متوسط جامعه که نقش مهمى در انتخابات دارند ، جذب شوند.

وى در پایان تصریح کرد: قالیباف ایثار گرایانه نقش مهمى در ایفاى حماسه انجام داد و راه را براى وحدت و تحکیم راه را هموار کرد و از حجت‌الاسلام رییسى نیز تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم همه نقش اثرگذارى در جبهه از خود بروز دهند.

منبع: فارس


کد مطلب: 528070

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/528070/قالیباف-نقش-مهمى-ایفاى-حماسه-انجام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com