کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سارق زورگیر زن را شناسایی کنید+ عکس

29 خرداد 1396 ساعت 21:24

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر زنی که اقدام به زورگیری از رانندگان می کرد ، از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، سرهنگ «جواد صفایی» با اعلام این خبر گفت :در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در منطقه حسن آباد کرج بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز جهت بررسی موضوع به محور مذکور اعزام شدند .

 
سارق زورگیر زن را شناسایی کنید

وی افزود : ماموران کلانتری ۱۴ رسالت موفق به دستگیری دو متهم که یکی از آن ها زن بود شده اما دو نفر دیگر از همدستان آن ها موفق به فرار شدند .

این مقام انتظامی اظهار داشت : متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت ، زورگیری و قتل (ع- س) اعتراف کردند .

سرهنگ صفایی گفت : با توجه به اظهارات متهمان اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ای جهت شناسایی سایر اعضای باند انجام شد که در نهایت دو متهم متواری شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و به قتل ، بر اثر ضرب و شتم ، دو فقره سرقت به عنف خودرو و دو فقره زورگیری اعتراف کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سارقان زورگیر گفت : متهمان دستگیر شده با تشکیل یک باند چهار نفره با طعمه قرار دادن یک زن ، مردان متمول را به بهانه دوستی شناسایی و با کشاندن آن ها به مخفیگاهشان با سلاح سرد اقدام به ضرب و شتم سوژه خود کرده و پس از گرفتن فیلم و عکس ، وجوه نقد ، اموال و اشیاء قیمتی و کارت های عابر بانک آن ها را به سرقت برده و با تهدید به پخش و تکثیر فیلم و عکس های نامبردگان ، آن ها را رها می کردند .

وی گفت : در روز حادثه یکی از سوژه ها که با فریب زن متهم وارد مخفیگاه آن ها شده بود پس از سرقت اموالش در یکی از اتاق ها حبس می شود که با تماس تلفنی یکی دیگر از سوژه ها که از قبل با آن زن قرار ملاقات گذاشته بود به منزل آن ها دعوت که به محض ورود مورد حمله همدستان آن زن قرار می گیرد .

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان اظهار داشت : در ادامه متهمان قصد سرقت اموال وی را داشتند که مال باخته ضمن داد و فریاد با آنها درگیر می شود که متهمان با فشردن گلوی وی او را به قتل رسانده و هنگامی که قصد انتقال جسد را داشتند با سر و صدای مردی که در داخل اتاق زندانی بود با تماس اهالی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و حضور بموقع ماموران دستگیر می شوند .

با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد ،بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای کرج ، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم زن را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد و همدستانش مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون و یا شعبه ۱۳ دادسرای ناحیه کرج مراجعه کنند


کد مطلب: 528057

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/528057/سارق-زورگیر-زن-شناسایی-کنید-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com