جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
ادیانی:

سپاه بازویِ مقتدرجهان اسلام علیه شیطان بزرگ

گوش‌مالی هشداردهنده سپاه به داعش و مولدانش تجلی خشم مقدس علیه بدخواهان انقلاب است
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب: 528027
نماینده قائم‌شهر در مجلس با بیان اینکه سپاه بازویِ مقتدر و چشم بصیر جهان اسلام علیه شیطان بزرگ است، گفت: گوش‌مالی هشداردهنده سپاه به داعش و مولدان داعش گام نخست تجلی خشم مقدس علیه بدخواهان انقلاب است.
سپاه بازویِ مقتدرجهان اسلام علیه شیطان بزرگ

به گزارش جهان نيوز، علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست‌های تکفیری داعش، اظهار داشت: قطعنامه اخیر سنای آمریکا نه تنها نقض صریح اصل برجام و مواد مندرج در آن بوده است بلکه ترجمان واقعی کلیدواژه شیطان بزرگ به تعبیر امام راحل‌مان است، سنا و هیأت حاکمه آمریکا به کرات شیطان‌صفتی خویش را به نمایش گذاشته‌اند.
وی افزود: از آمریکا اقدامی جز شیطنت، فریب و استفاده ابزاری از ساده‌لوحان حاضر بر بدنه برخی از دولت‌های حاکم بر کشورهای جهان انتظار نمی‌رود، آنچه که انتظار می‌رود آنست که دولتمردان برخی کشورها ملعبه آمریکا قرار نگیرند؛ بدون تردید مجلس شورای اسلامی پاسخی حکیمانه و مقدرانه به اصحاب شیطان در سنا، کنگره و کاخ سفید خواهد داد.
نماینده قائم‌شهر در مجلس تصریح کرد: بی‌خاصیت‌سازی برجام بیش از هر چیز بدعهدی آمریکاست؛ هیأت نظارت بر اجرای برجام، دیپلماسی کشور و نهادهای ذیربط باید در چارچوب منافع ملی مقابله به مثل کنند.
وی اضافه کرد: گوش‌مالی هشداردهنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش و مولدان داعش، اقدامی آغازین و گام نخست تجلی خشم مقدس علیه بدخواهان انقلاب اسلامی است.
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سپاه بازویِ مقتدر، چشم بصیر و انرژی متراکم جهان اسلام علیه شیطان بزرگ و جنود شیطانی آن است، عمل هوشمندانه و به هنگام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موشک میان‌برد و اصابت آن به قرارگاه داعش تکفیری، اقدامی قابل ستایش بوده و در این خصوص می‌توان گفت «کلوخ‌انداز را پاداش سنگ است».

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *