جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

انتقام سپاه پاسداران

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 527973
حمله موشکی سپاه یعنی امنیت، خط قرمز ایران است و تروریست‌ها و حامیان آنها اگر بخواهند به اقدامات خود در ایران ادامه دهند با واکنش قاطع و سخت و کوبنده ایران روبه‌رو خواهند شد.
انتقام سپاه پاسداران

به گزارش جهان نيوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیشب مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را هدف حمله موشکی خود قرار داد.
آنچه در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آمده این حمله موشکی با هدف تنبیه تروریست‌ها و در انتقام خون‌های ریخته‌شده اخیر حمله تروریست‌های تکفیری به تهران که به شهادت 18 تن و مجروح شدن جمعی دیگر از هموطنان ما انجامید، صورت گرفته است.
این اولین حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در این سطح محسوب می‌شود که به صدر اول اخبار رسانه‌های جهان بدل شده است.
در این عملیات دیشب که "لیلة‌القدر" نام داشت، سپاه پاسداران 6 فروند موشک بالستیک میان‌برد، به اهداف مختلفی در بُردهای 650 تا 700 کیلومتر شلیک کرد.
به‌گفته سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این موشک‌ها، موشک‌هایی قدرتمند و نقطه‌زن بودند و با دقت بالایی به اهداف اصابت کرده‌اند و در آن، مقرهای فرماندهی، دپوی تجهیزات انتحاری و لجستیکی در استان دیرالزور سوریه هدف حمله قرار گرفتند.
آن‌چیزی که در سخنان سخنگوی سپاه پاسداران جالب توجه بود این است که این عملیات با کشور سوریه از قبل هماهنگ شده بوده و درواقع دمشق پیش از آغاز این عملیات از آن اطلاع داشته است.
کمیسیون امور خارجه پارلمان عراق نیز اعلام کرد که حمله موشکی ایران به مراکز داعش در دیرالزور با اتاق عملیات چهارجانبه هماهنگ شده است.
این عملیات حامل این پیام به تروریست‌ها و نیز حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن بود که امنیت ایران خط قرمز ایران است و اگر بخواهند که به اقدامات تروریستی و خرابکارانه در ایران ادامه دهند با واکنش قاطع و سخت و کوبنده ایران روبه‌رو خواهند شد و همین طور که جمهوری اسلامی ایران بارها تأکید کرده در این زمینه با کسی مماشات نخواهد کرد و در صورت تکرار چنین اقداماتی تروریستی، این حملات برای محو و سرکوب کامل و نهایی گروه‌های تروریستی ادامه خواهد یافت.
این عملیات همچنین حامل این پیام به رژیم‌های مرتجع عربی از جمله عربستان است که اگر بخواهند امنیت ملی ایران را به خطر بیندازند با آتش خشم ملت ایران و پاسخ کوبنده روبه‌رو خواهند شد و بهتر است مقامات سعودی در اظهار نظر علیه ایران جانب احتیاط را رعایت کنند و از هرگونه اقدامات تحریک‌آمیز و تنش‌آمیز در منطقه خودداری کنند چرا که در صورت تکرار چنین اقداماتی پیامدهای آن در وهله اول دامنگیر آنها نیز خواهد شد.
این عملیات در عین حال حامل یک پیام اطمینان‌بخشی به ملت ایران بوده که این موشک‌ها با اصابت به اهداف مورد نظر خود نشان داد که تلاش‌های شهید طهرانی مقدم (پدر موشکی ایران) و همرزمانش امروز به بار نشسته و اینک ایران با اطمینان خاطر می‌تواند هر هدفی را در داخل و حتی خارج از مرزهای کشورمان در نطفه خفه و خنثی کند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *