کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام روشن حمله موشکی سپاه برای حامیان تروریست‌ها

رئیسی:‌ پاسخ دندان‌ شکن ایران «مقدمه کار» است

تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، نقطه امنی برای تروریست‌ها و حامیانشان باقی نخواهد ماند

29 خرداد 1396 ساعت 16:58

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند، گفت: حمله موشکی سپاه پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان سعودی و غیرسعودی دارد.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن در مسجد گوهرشاد با اشاره به عملیات شب گذشته سپاه پاسداران اظهار داشت: پیام عملیات اخیر آن است که اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.
وی افزود: عده‌ای با پول‌های آل‌سعود و نقشه مستکبران آمریکایی سعی کردند تهران را به ناامنی بکشانند؛ امروز نیز پاسخ دندان‌شکن آن اقدام را دیدند و این مقدمه کار است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: جوانان این کشور، بنیه دفاعی را آن چنان قوی کردند که دیروز حدود 700 کیلومتر آن طرف‌تر مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و اگر لازم شد شاید هزاران کیلومتر آن طرف تر هم بروند.
حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه این پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها چه سعودی و چه غیر‌سعودی دارد، گفت: تضعیف بنیه دفاعی کشور از ناحیه هر کسی که باشد، امری ناپسند است.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 527970

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/527970/رئیسی-پاسخ-دندان-شکن-ایران-مقدمه-کار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com