جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۹
پیام روشن حمله موشکی سپاه برای حامیان تروریست‌ها

رئیسی:‌ پاسخ دندان‌ شکن ایران «مقدمه کار» است

تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، نقطه امنی برای تروریست‌ها و حامیانشان باقی نخواهد ماند
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 527970
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند، گفت: حمله موشکی سپاه پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان سعودی و غیرسعودی دارد.
رئیسی:‌ پاسخ دندان‌ شکن ایران «مقدمه کار» است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن در مسجد گوهرشاد با اشاره به عملیات شب گذشته سپاه پاسداران اظهار داشت: پیام عملیات اخیر آن است که اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.
وی افزود: عده‌ای با پول‌های آل‌سعود و نقشه مستکبران آمریکایی سعی کردند تهران را به ناامنی بکشانند؛ امروز نیز پاسخ دندان‌شکن آن اقدام را دیدند و این مقدمه کار است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: جوانان این کشور، بنیه دفاعی را آن چنان قوی کردند که دیروز حدود 700 کیلومتر آن طرف‌تر مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و اگر لازم شد شاید هزاران کیلومتر آن طرف تر هم بروند.
حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه این پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها چه سعودی و چه غیر‌سعودی دارد، گفت: تضعیف بنیه دفاعی کشور از ناحیه هر کسی که باشد، امری ناپسند است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
آقای رییسی بهتر است در مسوولیت خود بکوشند.
Mahmoud
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید ایشان مثل شیر در سنگر خدمت به وظیفه خود عمل می کنند و همراه با عموم مردم حزب الله و انقلابی حرکات دشمن را رصد کرده و بر خلاف وادادگان غربگرا و جریان اشرافیت پاسخ مناسب را خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ایشان اکنون نمایندگی 16 میلیون( البته بخوانیم با تخفیف) را دارند باید نظر دهند. ایشان اکنون چهره سیاسی است
علی محمدی
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم
Iran, Islamic Republic of
ای جانم رئیسی واقعا شما برای بعضی ازاین مردم حیف بودی وهستی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر مرد اخلاق
Iran, Islamic Republic of
موضع قاطع راه حل مشکلات ایران است
سروش
Iran, Islamic Republic of
نباید مدام ذهن و حرف خودمان را روی این موفقیت حمله متمرکز کنیم، باز هم باید رشد و حرکت داشت، حرکت بعدی تسخیر فضای مجازی است. با کلیپ های حساب شده، یا علی
بعد از شکت در انتخابات باز هم اعلام حضور