جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
مقصد کاپیتان ملی پوش سپاهان مشخص شد

حاج صفی هم‌تیمی جدید شجاعی در پانیونیوس

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 527955
باشگاه یونانی به صورت تلویحی خبر جذب دومین ملی پوش ایرانی در روزهای آتی را تایید کرد تا لیگ یونان به عنوان دومین تجربه کاپیتان سپاهان در سفر به اروپا لقب بگیرد.
حاج صفی هم‌تیمی جدید شجاعی در پانیونیوس

به گزارش جهان نيوز، در حالی که طی روزهای گذشته اخبار و شایعات گوناگونی در رسانه های یونانی پیرامون اضافه شدن یکی دو ملی پوش ایران به باشگاه پانیونیوس منتشر شده بود این باشگاه یونانی در خبری که روی خروجی سایت قرار داد به نحوی این انتقال را تایید کرد.

سایت خبری باشگاه پانیونیوس در خبری از احتمال جایگزینی احسان حاج‌صفی ملی پوش ایرانی به عنوان جانشین ریسوانیس مدافع چپ جدا شده خبر داد و نوشت مسئولان باشگاه در حال پیگیری مراحل نهایی این قرارداد هستند تا خیال شان از بابت جناح چپ آسوده شود.
پانیونیوس آتن هم‌اکنون مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد  و با جذب احتمالی احسان‌ حاج‌صفی همانند نیم‌فصل اول فصل گذشته سوپر لیگ یونان دارای 2 لژیونر ایرانی در ترکیب اصلی خود خواهد بود. پانیونیوس فصل گذشته کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی را به صورت همزمان در اختیار داشت که انصاری‌فرد در نیم‌فصل دوم به تیم المپیاکوس پیوست.
با توجه به این که خود احسان حاج صفی هم در آخرین مصاحبه اش تایید کرده بود ظرف یکی دو روز آینده تیم اروپایی را معرفی خواهد کرد می توان گفت پانیونیوس مقصد آتی این بازیکن خواهد بود بلکه او بتواند شایستگی های خود را در دومین تجربه لژیونر شدن در اروپا به معرض نمایش بگذارد. بازیکنی که سپاهانی ها سخت تلاش کردند او را در جمع بازیکنان خود حفظ کنند اما به جایی نرسیدند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *