جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۱۲

شش پیام حمله موشکی سپاه ایران به مقر تروریستها در دیرالزور

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 527907
گرچه امکان شلیک از شهرهای موشکی در مرکز ایران نیز فراهم بود، انتخاب کردستان و کرمانشاه، برنامه نفوذ دشمن را در این مناطق برهم زد و عامل اتحاد ملی شد.
شش پیام حمله موشکی سپاه ایران به مقر تروریستها در دیرالزور
گروه سیاسی جهان نيوز، مالک شریعتی:شش پیام حمله موشکی سپاه ایران به مقر تروریستها در دیرالزور را می توان به شرح ذیل بیان کرد:

1) این حمله ثابت کرد که قدرت موشکی ایران کاملا دفاعی است؛ اما کوچکترین حمله به خود را با محکم ترین دفاع و ترقه بازی را با  موشک باران پاسخ خواهد داد.

2) حقیقتا دوران  بزن در رو تمام شده است و دشمن ملت ایران اگر دست از پا خطا کند، پاسخش را نه در مواضع نیروهای دست چندم خود، که در مرکز فرماندهی و قلب تصمیم گیری اش دریافت خواهد کرد.

3) قدرت  نقطه زنی موشکهای ایرانی از فاصله چند صدکیلومتری، حاصل تلاش دانشمندان ایرانی و بدون کمترین وابستگی به بیگانگان است؛  تهرانی مقدم ها اگر باور شوند در همه زمینه ها می توانند  پیشرفت ایران را رقم بزنند.

4) پاسخ کوبنده سپاه به مقر تروریستها دفاع نظامی بود، اما همزمان حمله پیش دستانه ای هم به روزنه ورود آمریکا و متحدانش به برنامه موشکی ایران بود؛ #برجام_موشکی دیروز در دیرالزور در نطفه خفه شد.

5) گرچه امکان شلیک از شهرهای موشکی در مرکز ایران نیز فراهم بود، انتخاب کردستان و کرمانشاه، برنامه نفوذ دشمن را در این مناطق برهم زد و عامل اتحاد ملی شد.

6) تحلیلگران جهانی اکنون به مقایسه موشک بازی تبلیغاتی چندماه قبل  ترامپ در سوریه با حملات موثر روز گذشته ایران به قلب تروریسم خواهند پرداخت و تغییر موازنه منطقه ای به نفع ایران را ثبت خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Lao People
به این میگن اقتدار،واقعا همه خوشحال شدیم،بس که اینمدت از دولت دیپلماسیه منفعلانه و ذلیلانه دیدیم
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی در تفکرات و کارهایتان تجدید نظر کنید بقا و فنا سه حرفی است و اختلاف آن یک جابجایی و یک ملق زدن است. این موضوع جناب رییس جمهور یک درخواست مقتدرانه بود نه ملتمسانه
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر رزمنگان سپاه امام حسین(ع)
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
آتش به اختیار....
چه اصلاح طلب چه اصولگرا همه به این اقتدار و جوابیه کیف کردیم
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم بدون اذن رهبری بوده
عرفان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اینجا گوش به فرمان بودند نه آتش به اختیار!
آتش به اختیار برای اونجایی ست که ارتباط با فرمانده قطع است! برای اونجایی ست که دستگاه مرکزی اختلال داره!

فرمان آتش به اختیار را حضرت آقا در دیدار "دانشجو"یان برای "افسران جنگ نرم" در مباحث "فرهنگی" صادر کردند، نه جنگ سخت و مباحث نظامی!
111
Iran, Islamic Republic of
سپاه مچکریم .
Iran, Islamic Republic of
برنامه حمله موشکی سپاه خیلی خوب بود فقط از دست اندر کاران تقاضا داریم یک کم وقتش و بیشتر کنند
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهور محبوبمون کجاست که عملیات سپاه رو تبریک بگه؟ شایدم با توجه به سوابق گذشته، فعلا سکوت رو ترجیح‌ میده تا آبها از آسیابها بیوفته
عماد
Iran, Islamic Republic of
ازاینکه آقای روحانی اولین کسی بودند که در مورد عملیات مقتدرانه سپاه پیام دادند بسیار ممنونیم !!!
Iran, Islamic Republic of
آقا عماد جمله بندی تون به تقلید از “دیوی“ بود.