شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۱
۱۵

جزییات سیلی محکم سپاه پاسداران به تروریستها

سپاه ۶ فروند موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه شلیک کرده است
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۳
کد مطلب: 527839
سپاه پاسداران ۶ فروند موشک بالستیک به سمت مواضع تروریستها در دیرالزور شلیک کرده است.
جزییات سیلی محکم سپاه پاسداران به تروریستها
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ چند ساعت قبل و در آخرین ساعات روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک میان‌برد، مواضع تروریست‌های تکفیری (مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی) را در منطقه دیرالزور سوریه مورد اصابت قرار داد.
بنا بر اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه پاسداران این اقدام بخشی از انتقام سپاه از تروریست‌ها بابت حملات تروریستی اخیر آنها در تهران بوده است.
بنا بر اطلاعات رسیده، در این عملیات، ۶ فروند موشک به سمت مواضع تروریست‌ها در دیرالزور شلیک شده و این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق، به صورت دقیق به اهداف تعیین شده اصابت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مادر شهید گربلای 4
Iran, Islamic Republic of
دست وبازوی شما را که دست خداوند در روی زمین است می بوسم وبه این بوسه افتخار میکنم همانگونه که تیر به چسمان شهید تیموری زدند شما هم جواب ان تیر هرا به عوامل داخلی وخارجی داعش بچکانید وچشمهای فتنه ها کور کنید همانطور که قران می فرماید وقاتلو ائمت الکفر. وانتقام همه خونهای به ناحق گرفته از هابیل به امروز را از قابیلیان وداعشیان ومنافقین داخلی وخارجی انها بگیرید که خدا باشماست
بارک الله به شما فرزندان رشید اسلام . سلام و درود خدا و ملایکه بر شما باد . مملکتی که رهبر فرزانه و باخردی چون حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و و فرزندان غیوری چون شما سپاهیان عزیز دارد چه ترسی از دشمن زبون و پست دارد . خداوند حافظ و نگهبانات باشد . از شنیدن خبر پرتاب موشک احساس غرور کردم . دست حق به همراهتان
Iran, Islamic Republic of
رحمت الهي بر شيرمردان خدايي
Iran, Islamic Republic of
«الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنّا لنهتدی لو لا ان هدانا الله»؛ «فان حزب الله هم الغالبون»... وعده های قرآن در مورد مجازات کفار و مشرکین و منافقین توسط مومنان با ایستادگی بر آرمان های قرآنی متحقق خواهد شد و این ضرب شصتی بود از چنین رویکرد مومنانه و الهی به دشمنان خارجی و ایضا داخلی؛
خداوند بر توفیقات دل های خاضع در مقابل حق(جلّ جلاله) و متمسکین بولایت امیرالمؤمنین امام علی و اولاده المعصومین(علیهم السلام) و فرزندان واقعی انقلاب که تفسیر و فهمشان از عاشورا و صلح امام حسن و بیعت حضرت امیرالمؤمنین(علیهماالسلام)، همان تفسیر و فهم ولایت مطلقه فقیه و رهبر معظم انقلاب است، بیافزاید.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی
داداش داری اشتباه می زنی
اینجوری جلوی جنگ رو باید گرفت
مرصاد
به ولله اگر به حسابم بیست میلیون میزدن این طوری خوشحال نمیشدم که کار دیروز رهبر وسپاه خوشحالم کرد. احسنت احسنت احسنت (سپاه جواب داخلی وخارجی راداد)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
جای شهید طهرانی مقدم خالی.
مهدی
Australia
باسلام
ازتبریک گفتن رئیس جمهور آقای روحانی وآقای ظریف به سپاه
خبری نیست ؟.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفتان
Iran, Islamic Republic of
دوستان داخلی آمریکا واسرائیل بدانند اگر پار را ازگلیمشان درازتر کنند این موشکها وتودهنی برای آنها هم هست
سعید از تهران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دلاور مردان . تمام دنیا بدانند ملتی که الگوی او علمدار کربلا ابوالفضل العباس(ع) است، شکست ناپذیر است.
Iran, Islamic Republic of
شیخ حسن کجایی؟ دقیقا کجایی؟
Iran, Islamic Republic of
زنده باد. جواب لات و لوتها همینه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا يا شكر مي كنمت به خاطر همه نعمتها! به خاطر داشتن چنين شيرمردان! به خاطر عظمت تو! خدايا سپاس خدايا سپاس خدايا سپاس!!!
تهراني
Iran, Islamic Republic of
شكرا لله