پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۹

چرا سپاه «دیرالزور» را برای حمله انتخاب کرد؟

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب: 527809
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به دیرالزور سپاه، یکی از مراکز اصلی فرماندهی تروریست‌ها در شرق سوریه را هدف قرار داد.
چرا سپاه «دیرالزور» را برای حمله انتخاب کرد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه که امشب و با هدف قرار دادن «دیرالزور» انجام شد به کشته شدن تعداد قابل توجهی از تروریست‌ها در این منطقه منجر شده است.

در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

اما چرا سپاه پاسداران، منطقه دیرالزور را برای این حمله موشکی بسیار مهم انتخاب کرده است؟

استان دیرالزور در مرز سوریه و عراق و در کرانه رود فرات واقع شده است. پس از شکست سنگین تروریست‌ها در حلب که منجر به از دست رفتن پایگاه بسیار مهم آنها در شمال غرب سوریه شد، بسیاری از تروریست‌ها به دیرالزور در شرق و برخی مناطق اطراف آن در سوریه نقل مکان کرده‌اند. همچنین بخش مهمی از تروریست‌هایی که در پی شکست سنگین در موصل عراق به سوریه گریخته بودند در این منطقه حضور دارند.

با توجه به اجتماع بخش مهمی از تروریست‌ها در منطقه دیرالزور، مقر فرماندهی و مراکز پشتیبانی و عملیاتی آنها نیز در این استان قرار گرفته است.

لذا با توجه به اجتماع قابل توجه تروریست‌ها در این منطقه، انتظار می‌رود حمله موشکی سپاه به این منطقه تلفات بسیار سنگینی روی دست تروریست‌ها باقی بگذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر سپاه پاسداران همه آنهارا نابود کنید
ايراني
Iran, Islamic Republic of
سردار حاجي زاده عزيز ، ممنون
ستوده
Iran, Islamic Republic of
به رهبر و فرماندهان غیور نظامی کشورم میبالم . واز بعضی دولتمردان و مسئولین سیاسی کشورم بدلیل وادادگی و عقب ماندگی از مردم انقلابی گلایه مندم .
Iran, Islamic Republic of
خداییش دمشون گرم دیشب با حس عزت بیشتری خوابیدم
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی
داداش داری اشتباه می زنی
اینجوری جلوی جنگ رو باید گرفت
مسافر
Iran, Islamic Republic of
آقا عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دمتون گرمممممممممممممممممممممممممممممممم
ادامه بدید ادامه ....
خدا پشت و پناهتون ...
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله موشك هاي بعدي قلب اسراييل
Iran, Islamic Republic of
پیشنهادمی کنم آقایون تدبیرو امید این واقعه و پیامهای تایید ملت را درحافظه شان ثبت کنند ،تا20سال دیگه به سپاه نگن آدمکش! آقای رئیس جمهور محترم هم ناراحت نوشته های روی موشکها نباشند.فعلا سرگرم برجام بعدی باشند.اولیش که ازبین رفت...
Iran, Islamic Republic of
فدای رهبرم.بسیار به جا وبه موقع هم برا داخلی ها که میخواستن بر جام موشکی راه بن دارن ونقل هسته ای نابود کنند وب گن زمان موشک نیست زمان مذاکره است .وهم برای خارجیها که تحریم کردن مارا .