کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دهقان:

روحانی جلسه کارگزاران نظام را تلخ کرد و شان آن را پایین آورد

27 خرداد 1396 ساعت 21:41

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه اظهارات روحانی جلسه کارگزاران نظام راتلخ کرد، گفت:روحانی باید ادبیاتش راعوض کند. دوران انتخابات تمام شد،شعار دادن کافی است، دیگر باید کار را آغاز کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، محمد دهقان در خصوص جلسه سران قوا با مقام معظم رهبری با هدف ایجاد وحدت میان قوا تشکیل می شود و مسائلی که بین همه ارکان نظام نسبت به آن تفاهم وجود دارد مطرح می شود. در ماه رمضان هم برگزار می شود که جنبه معنوی آن بالاتر است و از فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده می شود.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه چندین سال است که رسم غلطی ایجاد شده و روسای جمهور در جلسه کارگزاران نظام مطالبی را بیان می کنند که اکثر حاضران جلسه، آن مطالب را قبول ندارند حرف های جناحی زده شده و آمارهای بی پایه و اساس ارائه می شود.

وی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور در این مراسم مطالب بی پایه و اساس سیاسی را مطرح کرد، اظهارداشت: این در حالی است که نمایندگان برای شنیدن سخنان مقام معظم رهبری به این دیدار می روند. بنده اگر می خواستم سخنرانی آقای رئیس جمهور را گوش دهم در مراسم افطاری دولت حضور می یافتم، متاسفانه بسیاری از حقایق در بیانات رئیس جمهور دیده نمی شود، بنابراین بنده و تعدادی از نمایندگان تمایلی به اینکه وقت بگذاریم و سخنرانی یک ساعته رئیس جمهور را گوش دهیم، نداشتیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: رئیس جمهور در این جلسه به جای اینکه حقایق کشور در چهار سال گذشته را بیان کند به صورت یک سویه آمارهایی که مورد قبول مردم نیست و به نوعی آمارسازی است را مطرح می کرد. بعد هم می گوید ما رای آوردیم حالا بیاییم مشکلات کشور را حل کنیم طوری صحبت می کنند که انگار بقیه با قوه مجریه همکاری نمی کنند این اظهارات کاملا غیرصادقانه است. شما رئیس جمهور شده اید باید در این جلسات بگویید چه کارهایی کرده اید و چه برنامه هایی دارید نه اینکه دائم بگویید باید این کار شود باید آن کار شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور در این جلسه به گونه ای صحبت می کرد که  چون سال تولید و اشتغال است پس روزنامه ها نباید مطلبی علیه دولت بگویند. اظهارات رئیس جمهور در جلسه کارگزاران نظام جایگاه رئیس جمهور را پایین آورد، البته رهبر انقلاب با درایت و طمانینه جلسه را اداره کردند.

وی با اشاره به انتقادات مقام معظم رهبری در جلسه با کارگزاران نظام از دو قطبی سازی ها گفت: آقای روحانی در انتخابات نقش اپوزوسیون را بازی کرد. این در حالی است که ایشان و هم حزبی هایشان سی سال اداره کشور را بر عهده داشتند. ایشان وزرایی در کابینه دارند که ۲۵ سال است که در بدنه دولت حضور دارند، این رفتار صادقانه‌ای نیست.

دهقان تصریح کرد: . از یک سو دولت، منتقدان خود را از الان به باد تهدید و تخریب گرفته و کلمات عجیب و غریبی مانند «فریبکار» علیه آنها به کار می برند.از سوی دیگر اعلام می کنند همه به ما کمک کنند، این در حالی است که ایشان آنقدر تحمل ندارند که با منتقدان خود صحبت کنند و کابینه ای کاملا محدود دارد بنابراین نمی تواند با منتقدین صحبت کند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اظهارات رئیس جمهور در شان ایشان و آن جلسه نبود. روحانی باید ادبیاتش را عوض کند. دوران انتخابات تمام شد، شعار دادن کافی است، به اندازه کافی در این چهار سال شعار داده اند. حال دیگر باید کار را آغاز کنند. روحانی جلسه کارگزاران نظام را تلخ کرد و شان آن را پایین آورد. بازی کردن با کلمات و فرافکنی مسئولیت ها خلاف شان رئیس جمهوری است که طبق قانون اساسی مسئولیت گرفته است.


کد مطلب: 527534

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/527534/روحانی-جلسه-کارگزاران-نظام-تلخ-شان-پایین-آورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com