جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱۴
دهقان:

روحانی جلسه کارگزاران نظام را تلخ کرد و شان آن را پایین آورد

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب: 527534
عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه اظهارات روحانی جلسه کارگزاران نظام راتلخ کرد، گفت:روحانی باید ادبیاتش راعوض کند. دوران انتخابات تمام شد،شعار دادن کافی است، دیگر باید کار را آغاز کنند.
روحانی جلسه کارگزاران نظام را تلخ کرد و شان آن را پایین آورد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محمد دهقان در خصوص جلسه سران قوا با مقام معظم رهبری با هدف ایجاد وحدت میان قوا تشکیل می شود و مسائلی که بین همه ارکان نظام نسبت به آن تفاهم وجود دارد مطرح می شود. در ماه رمضان هم برگزار می شود که جنبه معنوی آن بالاتر است و از فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده می شود.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه چندین سال است که رسم غلطی ایجاد شده و روسای جمهور در جلسه کارگزاران نظام مطالبی را بیان می کنند که اکثر حاضران جلسه، آن مطالب را قبول ندارند حرف های جناحی زده شده و آمارهای بی پایه و اساس ارائه می شود.

وی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور در این مراسم مطالب بی پایه و اساس سیاسی را مطرح کرد، اظهارداشت: این در حالی است که نمایندگان برای شنیدن سخنان مقام معظم رهبری به این دیدار می روند. بنده اگر می خواستم سخنرانی آقای رئیس جمهور را گوش دهم در مراسم افطاری دولت حضور می یافتم، متاسفانه بسیاری از حقایق در بیانات رئیس جمهور دیده نمی شود، بنابراین بنده و تعدادی از نمایندگان تمایلی به اینکه وقت بگذاریم و سخنرانی یک ساعته رئیس جمهور را گوش دهیم، نداشتیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: رئیس جمهور در این جلسه به جای اینکه حقایق کشور در چهار سال گذشته را بیان کند به صورت یک سویه آمارهایی که مورد قبول مردم نیست و به نوعی آمارسازی است را مطرح می کرد. بعد هم می گوید ما رای آوردیم حالا بیاییم مشکلات کشور را حل کنیم طوری صحبت می کنند که انگار بقیه با قوه مجریه همکاری نمی کنند این اظهارات کاملا غیرصادقانه است. شما رئیس جمهور شده اید باید در این جلسات بگویید چه کارهایی کرده اید و چه برنامه هایی دارید نه اینکه دائم بگویید باید این کار شود باید آن کار شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور در این جلسه به گونه ای صحبت می کرد که  چون سال تولید و اشتغال است پس روزنامه ها نباید مطلبی علیه دولت بگویند. اظهارات رئیس جمهور در جلسه کارگزاران نظام جایگاه رئیس جمهور را پایین آورد، البته رهبر انقلاب با درایت و طمانینه جلسه را اداره کردند.

وی با اشاره به انتقادات مقام معظم رهبری در جلسه با کارگزاران نظام از دو قطبی سازی ها گفت: آقای روحانی در انتخابات نقش اپوزوسیون را بازی کرد. این در حالی است که ایشان و هم حزبی هایشان سی سال اداره کشور را بر عهده داشتند. ایشان وزرایی در کابینه دارند که ۲۵ سال است که در بدنه دولت حضور دارند، این رفتار صادقانه‌ای نیست.

دهقان تصریح کرد: . از یک سو دولت، منتقدان خود را از الان به باد تهدید و تخریب گرفته و کلمات عجیب و غریبی مانند «فریبکار» علیه آنها به کار می برند.از سوی دیگر اعلام می کنند همه به ما کمک کنند، این در حالی است که ایشان آنقدر تحمل ندارند که با منتقدان خود صحبت کنند و کابینه ای کاملا محدود دارد بنابراین نمی تواند با منتقدین صحبت کند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اظهارات رئیس جمهور در شان ایشان و آن جلسه نبود. روحانی باید ادبیاتش را عوض کند. دوران انتخابات تمام شد، شعار دادن کافی است، به اندازه کافی در این چهار سال شعار داده اند. حال دیگر باید کار را آغاز کنند. روحانی جلسه کارگزاران نظام را تلخ کرد و شان آن را پایین آورد. بازی کردن با کلمات و فرافکنی مسئولیت ها خلاف شان رئیس جمهوری است که طبق قانون اساسی مسئولیت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کلا فکر آقای روحانی بچه شر خانواده است: پر مدعا و کم بهره
امیر
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب در ابتدای بیاناتشان در آنشب سخنان رئیس جمهور محترم را خوب و مفید ارزیابی کردند. وقتی ایشان چنین تشخیصی دارند همگی باید تمکین کنیم
Iran, Islamic Republic of
ایشان فرمودند مخاطب تمام این کارهایی که رییس جمهور میگوید باید بشود خودش است!
Iran, Islamic Republic of
امان از دل اين روزهاي رهبر انقلاب
Iran, Islamic Republic of
مردم نظرشان را به روحاني با انتخاب مجدد ايشان به روشني بيان كردند
حسن حبشی
مردم نظر خودشان را با انتخاب ایشان داده اند ومخالفان ومنتقدین دولت نباید اززبان مردم صحبت کنند باید حرف خودشان رابزنند.
Romania
ان الله لا غیر ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم
Iran, Islamic Republic of
و مردم هم به خوبي انتخابي زيبا انجام دادند با انتخاب مجدد روحاني
مهدی
با سلام خدمت دوست بزرگوار و ارزوی قبولی طاعات
بله درسته مردم بزرگ ایران مجددا به اقای روحانی رای دادن و اصلا بحث سر رای اوردن ایشان نیست بلکه محل مناقشه نحوه رفتار شخص رئیس جمهور محترم است این گونه رفتار شایسته و در عیار رئیس جمهور کشور ایران نیست چقدر رفتار و گفتار متناقض چقدر فرافکنی و فرار از پاسخگویی چقدر دوری از ارمانهای بلند نظام و انقلای که همان خدمت به محرومن جامعه و اعطلای ایران اسلامی است . مردم به بنی صدر هم رای دادن ! چه شد ! دوست عزیر : رهبری عزیز ملت ایران در همین جلسه اشاره کردن به کار نادرست ایشان در مورد دو قطبی کردن جامعه و حتی به اوایل انقلاب اشاره کردن . یکمی عمیقتر فکر کنید ما اصلا دوست نداریم اقای روحانی جایگاهش کوچک شود ایشان رئیس جمهور کشور امام زمان هستند و از آن بیشتر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برایمان مهمتر است . اختلاف نظر و سلایق مختلف بد نیست و بلکه خیلی هم مهم است اما اختلاف افکنی و ایجاد دوقطبی خطرناک است برای همه چه برای کسی که به روحانی رای داده و چه کسی که نداده . دید داعش در تهران چه کرد ایا پرسید که به چه کسی رای دادند که با انتخاب بکشند . نه امنت و این دسته از مسائل اساسا به اشخاص ریاست جمهوری برنمی گردد . خواهشا عمیقتر فکر کنید . شاخص داریم هبر فرزانه انقلاب . شاخص را گم نکنیم . یا علی
Iran, Islamic Republic of
انتخابی غم انگیز
Iran, Islamic Republic of
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
Iran, Islamic Republic of
تاریخ را افوام فاتح نوشته اند...روزی قوم فاتح در کربلا مست و مغرور بود امااین صدای حسین است که در زمان پیچیده خدا کند حسینی باشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
آيه رو صحيح بنويس دوست عزيز:
إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ [الرعد:11]
سپیده صبح
Iran, Islamic Republic of
یادمه واسه اینکه رای جمع کنن مردم و از جنگ میترسوندن در صورتی که هنوز جوهر انگشتشون پاک نشده بود ترامپ اولین سفرش اومد عربستان سعودی و کلی سلاح فروخت ... مردم ترور کرد داعش .... برای اولین بار بعد از جنگ سپاه موشک هوا کرد ...
تحریم های جدید هم که از راه رسید در صورتی که همین آقا توی تلوزیون جلو این همه ببیننده گفت بقیه تحریم ها رو هم برمیدارم ...
خدا رو شکر که به غیر از روحانی رای نیوورد ‌وگرنه الان همه ی اینا به اسم یکی دیگه تموم میشد ... تازه این اولشه تا ۱۴۰۰ با روحانی