شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
سردار در رادار قهرمان اسکاتلند

تلاش براندن راجرز برای خرید آزمون

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 527530
ستاره ملی‌پوش ایرانی یک بار دیگر در رادار باشگاه سرشناس شهر گلاسکو قرار گرفت تا در آستانه پیوستن به یکی از پرافتخارترین تیم‌های بریتانیا قرار بگیرد.
تلاش براندن راجرز برای خرید آزمون

به گزارش جهان نيوز، سردار آزمون ستاره 22 ساله باشگاه روستوف که در یک سال گذشته همواره یکی از سوژه‌های ناب بازار نقل و انتقالاتی اروپا بوده این‌بار با جدی شدن زمزمه‌ها در راه جدایی از باشگاه روستوف سخت مورد توجه باشگاه سلتیک گلاسکو  قرار گرفته است. 

در شرایطی که در شایعات قبلی همواره باشگاه سلتیک به عنوان یکی از مشتریان پروپاقرص این بازیکن معرفی شده بود، با جدی شدن پروسه جدایی ستاره خط حمله سلتیک موسی دمبله به میلان رسانه‌های جزیره از تصمیم نهایی سران باشگاه برای جانشینی سردار آزمون به جای گلزن اول خود خبر دادند. 
بنابه  نوشته روزنامه‌های مطرح انگلیس و اسکاتلند براندن راجرز مربی سرشناس و موفق سلتیک بعد از ماه‌ها زیرنظر گرفتن عملکرد سردار آزمون در باشگاه روستوف و همچنین تیم‌ملی ایران به این نتیجه رسیده است تا با ارائه پیشنهادی وسوسه‌کننده ستاره 22 ساله باشگاه روسی را به جمع شاگردان خود در قهرمان اسکاتلند اضافه کند. 
 

نکته جالب اینکه برخی رسانه‌های منتسب به باشگاه سلتیک مدعی شدند براندن راجرز از 3 فصل پیش که هدایت لیورپول را برعهده داشت، از سوی استعدادیاب‌های این باشگاه انگلیسی با سردار آزمون آشنا شده بود و از همان مقطع این بازیکن را در سبد خرید خود قرار داده است تا اکنون در سلتیک پس از جدایی دمبله به این ایده خود جامه عمل بپوشاند.
باتوجه به کوچ قربان بردی‌اف به باشگاه روبین کازان برخی رسانه‌های روس با تاکید بر اینکه این مربی ترکمن به دنبال بازگرداندن ستاره ایرانی به روبین کازان است، مدعی شدند سران روستوف برای فروش مهاجم ایرانی خود تصمیم گرفتند به بالاترین رقم پیشنهاد شده پاسخ مثبت دهند. حال باید منتظر ماند و دید سردار بعد از صعود به جام‌جهانی با تیم‌ملی ایران در لیگ روسیه باقی خواهد ماند یا راهی یک باشگاه بزرگتر مثل سلتیک گلاسکو خواهد شد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *