جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش کی روش به بازگشت کادر ایرانی

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 527452
با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی با کادر فنی جدید که کی روش انتخاب کرده بعید به نظر می رسد بار دیگر شاهد بازگشت دستیاران ایرانی به نیمکت تیم ملی باشیم.
واکنش کی روش به بازگشت کادر ایرانی

به گزارش جهان نيوز، داستان اختلاف کی‌روش و مربیان ایرانی از آنجا شروع شد که پیش از دیدارهای مقدماتی جام جهانی برابر قطر و چین تیم ملی به اردوی امارات رفت و در همین زمان بود که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای کی‌روش و تیمش را بخاطر زمان نامناسب این اردو به باد انتقاد گرفت. در ادامه سرمربی تیم ملی از اینکه چرا این مصاحبه در موعد مقرر به اطلاعش نرسیده بود ابراز ناراحتی کرده و از دستیاران ایرانی از مربی تا مترجم می‌خواهد تا اردو را ترک کنند. این اتفاق هم می‌افتد اما دستور تاج موجب برگشت دوباره آنها به اردو و ناراحتی مضاعف کی‌روش می‌شود تا جایی که او تصمیم قطعی برای قطع همکاری با این دسته از مربیان را می‌گیرد.

حتی برخی خبر ها از این حکایت داشت که سرمربی تیم ملی از برخی دستیاران خود خواسته تا علیه برانکو مصاحبه کنند و این موضوع با واکنش منفی آنها روبرو شده است.
البته پس از این اتفاقات آرین قاسمی به عنوان مترجم کی روش به تیم ملی بازگشت ولی درباره جواد نکونام و مارکار آقاجانیان به عنوان مربیان تیم ملی و افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم های ملی تاکنون صحبتی در مورد بازگشت آنها مطرح نشده است.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پس از کسب جواز صعود به رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه، چهارشنبه هفته گذشته در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه شرکت کرد و به تشریح برنامه های تیم ملی پرداخت. بخشی از این نشست به پرسش و پاسخ خبرنگاران از سرمربی تیم ملی اختصاص داشت و برخی خبرنگاران از کی روش در مورد بازگشت کادر سابق به تیم ملی پرسیدند.
کی روش البته موضعی محتاطانه در این خصوص اتخاذ کرد و اعلام کرد که برای بازگشت دستیاران ایرانی اش هیچ چیز مشخص نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید ببینیم خدا چه می خواهد.
کی روش در ادامه در خصوص دلایل قطع همکاری با کادر ایرانی تیم ملی گفت: « من نمی خواستم آنها به خاطر من مشکلاتی را متحمل شوند.» به نظر می رسد منظور کی روش از این جمله اشاره به مسائل و مشکلات مالی باشد.
با این وصف به نظر نمی رسد شاهد بازگشت مربیان ایرانی به تیم ملی باشیم؛ چرا که از یک سو تیم ملی با کادر جدید که کادر کاملی هم هست به جام جهانی صعود کرده و از سویی دیگر با توجه به پس زمینه های این پرونده خود مربیان ایرانی نیز چندان امیدوار به بازگشت نیستند.
سرمربی تیم ملی با نهایی شدن صعود به جام جهانی بلافاصله برنامه اردوهای مختلف برای حضور قدرتمند در جام جهانی را ارائه داد و به نظر نمی رسد در انتخاب کادر فنی نهایی خود نیز زیاد تعلل کند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *