جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
طبق یک سند مالیاتی؛

ترامپ دستکم ۳۱۵ میلیون دلار بدهی شخصی دارد

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 527333
سند مالیاتی که تا حدودی به شفاف سازی درآمد و دارایی رئیس جمهوری آمریکا کمک می کند، میزان بدهی شخصی وی را بیش از ۳۱۵ میلیون دلار و ارزش هتل های وی را دستکم ۱.۴ میلیارد دلار معرفی می کند.
ترامپ دستکم ۳۱۵ میلیون دلار بدهی شخصی دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر به نقل از رویترز، مبلغ بدهی شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به طلبکارانی از آلمان، آمریکا و دیگر کشورها، مطابق با یکی از اسناد مالیاتی دولت فدرال، دستکم ۳۱۵.۶ میلیون دلار ارزیابی می شود.

طبق این سند ۹۸ صفحه ای که از سوی دفتر نظارت بر اصول اخلاقی دولت آمریکا منتشر شد، ترامپ درآمد شخصی خود در سال ۲۰۱۶ و همچنین اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی را ۵۹۴ میلیون دلار و ارزش هتل های خود را نیز دستکم ۱.۴ میلیارد دلار اعلام کرده است.

گفتنی است بیشترین حجم درآمد ترامپ از محل یکی از املاک وی در شهر میامی ایالت فلوریدا است.

طبق این سند، ترامپ تا پیش از ورود به کاخ سفید، به طور مستقیم بر ۵۶۵ شرکت نظارت داشته حال آنکه در روز ۱۹ ژانویه (یک روز قبل از آغاز ریاست جمهوری) به کار خود در اغلب این پست ها خاتمه داد.

این در حالی است که ترامپ از ارائه اظهارنامه مالیاتی خود در راستای شفاف سازی هرچه بهتر وضعیت مالی رئیس جمهوری آمریکا طفره می رود.

گفتنی است ترامپ در ماه می ۲۰۱۶، یک فرم مالیاتی پر کرد که به گفته ستاد انتخاباتی وی، ارزش خالص دارایی های وی را مبلغ ۱۰ میلیارد دلار نشان می داد حال آنکه بسیاری از منتقدین این رقم را مبالغه آمیز توصیف کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *