کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه بنی صدر رای مردم را ضایع کرد؟

24 خرداد 1396 ساعت 11:34

مرور اظهارات روحانی در اولین روزهای بعد از انتخابات اخیر و تلاش برای تقسیم جامعه به دو گروه افرادی که به او رای داده و افرادی که به او رای نداده‌اند، خطر بازگشت به بنی‌صدریسم را گوشزد می‌کند.


گروه سیاسی جهان نیوز:  رضا سراج یادداشت زیر را در کانال تلگرامش اش منتشر کرد: رهبرانقلاب در دیدار با مسئولین نظام، فرمودند : «کشور را دوقطبی نباید کرد؛ مردم را به دو دسته نباید تقسیم کرد. [مثل] آن حالتی که در سال ۵۹ متأسفانه رئیس جمهور وقت، مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد. نباید با تقسیم کردن مردم، کار بزرگ ملت در انتخابات را ضایع کرد. »
چگونه بنی صدر رای مردم را ضایع کرد؟
  1. 1) ایجاد دو قطبی‌سازی در حاکمیت و جامعه
    2) اتهام‌ زدن ناروا به منتقدین و اهانت به آنان
    3) ارج نمودن انقلابی‌ها از صحنه اداره کشور
    4) اداره کشور بدون اصول و ارزش‌های انقلاب
    5) حاکم نمودن لیبرال‌ها به جای خط امامی‌ها
بنی‌صدر پس از انتخابات، در اولین گام، به دو قطبی ‌سازی در حاکمیت و جامعه مبادرت ورزید. مرور اظهارات روحانی در اولین روزهای بعد از انتخابات اخیر و تلاش برای تقسیم جامعه به دو گروه افرادی که به او رای داده و افرادی که به او رای نداده‌اند، خطر بازگشت به بنی‌صدریسم را گوشزد می‌کند. روحانی بلافاصله بعد از پیروزی گفت : «انتخابات ۲۹ اردیبهشت، انتخاب میان دو نوع تفکر بود. این پیروزی پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود. » #بنی‌صدریسم به معنای بازگشت به حاکمیت دوگانه، ایجاد شکاف ملی و بی‌ثبات شدن محیط داخلی است.


کد مطلب: 526744

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/526744/چگونه-بنی-صدر-رای-مردم-ضایع

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com