جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

نامه ۱۵۱ نماینده به روحانی برای لغو سند ۲۰۳۰

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 526569
۱۵۱ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار اعلام رسمی ملغی شدن سند ۲۰۳۰ شدند.
نامه ۱۵۱ نماینده به روحانی برای لغو سند ۲۰۳۰
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدحسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز (سه شنبه) پارلمان بخش هایی از نامه ۱۵۱ نماینده مجلس به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور را به شرح زیر قرائت کرد:

۱۵۱ نماینده مواردی را درباره سند ۲۰۳۰ مطرح کرده و در پایان اعلام کردند که این سند به دلیل عدم تصویب در مجلس، اعتبار ندارد. همچنین با توجه به اینکه مقام معظم رهبری صریحا بر ضرورت الغای این سند به دلیل نقض استقلال فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کردند، انتظار می‌رود در راستای اجرای جزء ۱ بند الف ماده ۶۳ در قانون برنامه ششم ملغی اثر بودن این سند به صورت رسمی اعلام شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانیال
Iran, Islamic Republic of
بقیه آقایان نماینده کجایند ؟ سندی که رهبری آن را مخالف آرمان های انقلاب و مغایر با استقلال کشور می داند ، باید الغاء و کنار گذاشته شود.
United States
دمشون گرم بعد از چند ماه که آقای ما تک و تنها شمشیر زدند کم کم دارند میان میدون...
کاظم
Iran, Islamic Republic of
خدا به رهبر انقلاب عمر طولانی وبا عزت عنایت فرماید .اگر مقام معظم رهبری تذکر ندهند مسئولین را چه کسی بیدار میکند.!
Iran, Islamic Republic of
خوب است که همین تعدادبیدارند بقیه هم که خود را به خواب زده اند در اینده ی مملکت واوضاع ناجور فرهنگی مسئولند بندهای 3030 در مدارس درحال اجراست...
Iran, Islamic Republic of
پس بقیه نمایندگان چه می گویند؟
Iran, Islamic Republic of
ولی به نظرم طبق دیدگاه خودرئیس جمهورموضوع بایستی درهمانجائی که تصویب شده ردشوداین که مابیائیم درداخل بگوئبم آن رااجرانمی کنیم که چیزجدیدی نیست.