پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تصویب کلیات طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 526412
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور بحث تعالی خانواده و بحث جمعیت است، کلیات طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده با رای قاطع اعضای کمیسیون به تصویب رسید.
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، احد آزادی‌خواه در تشریح دستور کار جلسه امروز (دوشنبه، ۲۲ خردادماه) کمیسیون فرهنگی گفت: طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده امروز روز دومی بود که در صحن کمیسیون با حضور نماینده مراکز و نهادهای مرتبط مثل سازمان ثبت احوال، وزارت کشور، وزارت دفاع و سازمان‌های مردم نهاد مورد بررسی واقع شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور بحث تعالی خانواده و بحث جمعیت است، کلیات طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده با رأی قاطع اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با توجه به موضوع فرزندآوری و ناباروری، تصریح کرد: نرخ باروری متاسفانه در کشور نرخ بسیار پایینی است و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را می‌توان با این طرح جبران کرد و آینده خطرناکی که برای کشور در حوزه جمعیت ترسیم است، با تصویب این طرح ان‌شاالله حل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *