پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تذکر کتبی ۲۶ نماینده مجلس به آقای رئیس کل

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 526317
۲۶ نماینده مجلس شورای اسلامی با ارسال تذکر کتبی به رییس کل بانک مرکزی ولی اله سیف به او متذکر شدند نسبت به تسریع در تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه کاسپین تسریع نمایید .
تذکر کتبی ۲۶ نماینده مجلس به آقای رئیس کل
 
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، 26 نماینده مجلس شورای اسلامی با ارسال تذکر کتبی به ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی به او متذکر شدند پیرو تذکرات مکرر و مکاتبات قبلی کمیسیون اقتصادی مجلس نسبت به تسریع در تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه کاسپین تسریع نماید .

 علی رغم نامه نگاری های متعدد نمایندگان مجلس و دیگر دلسوزان نظام کندی در تصمیم گیری مدیران بانک مرکزی در تعیین تکلیف سپرده گذران کاسپین و نیز نحوه تعیین تکلیف های هموطنان در موسسه کاسپین(فرشتگان) موجب تشدید نارضایتی و اعتراضات مردم در طی 8 ماه گذشته شده است که این رفتار مدیران بانک مرکزی باعث افزایش ناامیدی و بی اعتمادی به نظام پولی کشور شده است .


رهبر انقلاب در اول فروردین ١٣٩٦ در حرم رضوی ضمن تاکید بر لزوم امنیت سر مایه گذاری و نیز شکواییه و نگرانی معظم له از عدم امنیت سر مایه گذاری فرمودند :"  گاهی درگوشه‌ای از کشورصدایی بلند میشود و صدا و سیما هم تبلیغ می کند و مردم طلا و خانه میفروشند که سرمایه‌گذاری کنند بعد مشخص میشود تخلف بوده، این خلاف امنیت سرمایه‌گذاریست".

سپرده گذاران کاسپین در تماس با خبرنگار اقتصادی تسنیم اظهار می کنند: در حالیکه بانک مرکزی به دلیل برخورداری از ابزار و امکانات متنوع می تواند به راحتی این بحران را مدیریت کند اما با وجود گذشت 8 ماه از مسدود شدن سرمایه و پول مردم ، همچنان شاهدیم بانک مرکزی عزم جدی برای حل این معظل ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *