پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان -کانادا

پیروزی ایران مقابل برزیل در چهارمین دیدار

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 526244
تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال کشورمان به دومین پیروزی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در کانادا دست یافت.
پیروزی ایران مقابل برزیل در چهارمین دیدار
به گزارش جهان نيوز به نقل از  تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تیم کشورمان در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل برزیل به میدان رفت و موفق شدن این حریف را با نتیجه 59 بر 47 مغلوب کند و به دومین پیروزی خود دست یابد. در این دیدار علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

ملی‌پوشان جوان ایرانی امروز و ساعت 10 به وقت محلی مقابل تیم ایتالیا به میدان می‌روند تا با آخرین حریف خود در رقابت های مرحله گروهی روبه‌رو شوند.

تیم جوانان زیر 23 سال ایران تاکنون موفق به کسب دو برد مقابل استرالیا و برزیل شده و نتیجه را به تیم‌های ترکیه و کانادا واگذار کرده است.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) و با هدایت حسن پالار به عنوان سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت‌های جهانی کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم‌های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا همگروه است. در گروه 2 نیز تیم‌های انگلیس، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار دارند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *