سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

کولاکوویچ: بازیکنانم شایسته تقدیر هستند

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 525737
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار تیمش برابر بلژیک از عملکرد بازیکنانش تقدیر کرد و گفت: در حساس ترین شرایط بازی توانستیم تمرکز خودمان را حفظ کنیم.
کولاکوویچ: بازیکنانم شایسته تقدیر هستند

به گزارش جهان نيوز، ایگور کولاکوویچ پس از نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ جهانی برابر بلژیک به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: نمایش خوبی داشتیم و باید از بازیکنانم تقدیر کنم. بازی بسیار سختی بود. کار خوب سرمربی بلژیک واقعا ستودنی است.
وی افزود: ایشان با تیم بلژیک آنقدر خوب کار کرده است که توانسته صربستان را شکست دهد. امثال سطح تیم بلژیک بالا رفته است. خوشحالم که این بازی سخت را با برد به پایان برده ایم. تبریک می گویم به تماشاگران ایرانی که با تمام وجود تیم ما را تشویق کردند.
کولاکوویچ ادامه داد: در ست اول خوب بازی نکردیم و تحت فشار بودیم. ست چهارم هم همینطور بود اما در ست های حساس بازیکنانم توانستند تمرکز خودشان را حفظ کنند و در یک بازی سخت و حساس به برتری برسند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *