کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم تشییع پیکر شهید تقوی+ تصاویر

19 خرداد 1396 ساعت 22:06

مراسم تشییع پیکر جهادگر شهید حجت الاسلام والمسلمین مهدی تقوی رئیس سابق سازمان فعالیت های قرآنی جهاد دانشگاهی و مدیرعامل اسبق ایکنا، که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه به درجه شهادت نایل شده بود امروز پس از نماز جمعه مردم قم برگزار شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه آیت ‎ الله اعرافی شهادت این شهید قرآنی و جهادگر را نمونه ای از ایستادگی، مقاومت و ایثار جامعه روحانیت در مسیر اعتلای نام قدسی الله و مکتب ناب قرآن و اهل بیت(ع) دانست.


پس از پایان نماز جمعه این هفته قم بلافاصله مراسم اقامه نماز میت نیز با امامت آیت الله خرازی استاد این جهادگر شهید، با حضور گسترده و باشکوه نمازگزاران جمعه برگزار شد و پیکر پاک این شهید گرامی روی دست علمای حوزه و مسولان ملی و استانی مشایعت شد.

در این مراسم آیت ‎ الله کعبی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس، دکتر صابر فرزام رئیس سازمان فعالیت ‎ های قرآنی جهاددانشگاهی، استاندار، علمای حوزه و مسئولان ملی و استانی و روحانیون مدافع حرم، خانواده شهید تقوی، حمیدرضا یونسی سردبیر خبرگزاری ایکنا و... حضور داشتند .

پیکر پاک این شهید جهادگر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر تروریست کافر، می میریم می میریم ذلت نمی پذیریم، تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و.... روی دوش مردم قدرشناس و عاشق مکتب اسلام و انقلاب تشییع شد .

در این مراسم علاوه بر گروه ‎ های علمی و دانشجویی، نهادهای دانشگاهی و حوزوی استان، شورای بانوان پیگیر مطالبات انقلاب رهبر معظم انقلاب، طلاب حوزه علمیه قم و حوزه علمیه خواهران، مدیران و اعضای موسسات قرآنی حضور داشتند .

پس از تشییع پیکر پاک این شهید جهادگر به سمت میدان روح الله، پیکر مطهر شهید با وسیله نقلیه به گلزار شهدای منتقل و به خاک سپرده شد .

گفتنی است مراسم ترحیم شهید حجت الاسلام تقوی امروز ساعت 19 در حسینیه آیت الله خامنه ای گلزار شهدای قم برگزار می شود .
 


کد مطلب: 525571

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/525571/مراسم-تشییع-پیکر-شهید-تقوی-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com