جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت

آخرین جزییات نام‌نویسی از زائران حج تمتع ۹۶

جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 525534
سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نام‌نویسی از متقاضیان حج تمتع ۹۶ تا فردا (شنبه) پایان می‌یابد، گفت: مراحل ثبت‌نام در غالب استانهای کشور پایان یافته و نخستین کاروان زائران ایرانی ۹ مرداد عازم خواهد شد.
آخرین جزییات نام‌نویسی از زائران حج تمتع ۹۶

به گزارش جهان نيوز، سیدابراهیم اسداللهی درباره آخرین وضعیت نام‌نویسی از زائران حج تمتع 96 در کشور اظهار کرد: دارندگان فیشهای حج ثبت‌نامی تا پایان سال 1385 که مایل هستند در سال جاری به حج مشرف شوند فقط تا فردا (شنبه 20 خرداد 96) فرصت دارند تا در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروانهای حج سال جاری ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: ثبت‌نام از متقاضیان دارای فیشهای ثبت‌نامی تعیین شده در حال انجام است و حتی این نام‌نویسی در برخی استانها هم پایان یافته و آموزشها انجام می‌گیرد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: نام‌نویسی در بسیاری از استانها پایان یافته و ظرفیت آنها تکمیل شده است.
اسداللهی تصریح کرد: ظرفیت تمام استانهای کشور به غیر از استانهای تهران، البرز، قزوین و گیلان تکمیل شده است و در این چهار استان نیز در صورت تکمیل نشدن ظرفیت از لیست انتظار و ذخیره استفاده خواهد شد.
وی افزود: فردا آخرین مهلت نام‌نویسیها خواهد بود و در صورت تککیل نبودن ظرفیتها به‌سرعت از لیست انتظار استفاده می‌شود و کارها به سرعت برای سایر برنامه‌ها عملیاتی خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت درباره زمان معاینات پزشکی حجاج نیز اظهار کرد: معاینات پزشکی در برخی استانها که ظرفیتشان تکمیل شده آغاز و آموزشهای لازم نیز در حال انجام است.
به گفته اسداللهی، روند ارائه ویزای الکترونیکی زائران نیز از اول شوال انجام می‌گیرد و متقاضیان سفر حج تمتع 96 توجه  کنند که گذرنامه‌های آنان باید تا پنجم اسفند سال 96 اعتبار داشته باشد.
وی تصریح کرد: اعزام عوامل اجرایی کاروانها و اعضای ستادی حج تمتع 96 از اول مرداد انجام می‌گیرد و زائران نیز از 9 مرداد تا سوم شهریور به عربستان اعزام خواهند شد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *