شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ماموستا راستی: امنیت ما با ترقه‌بازی به‌هم نمی‌خورد

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب: 525366
امام جمعه موقت سنندج گفت: حملات تروریست‌ها در تهران به‌ هیچ‌‌وجه تاثیری در امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ندارد و امنیت و آسایش ایران با ترقه‌بازی به‌هم نمی‌خورد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ماموستا محمدامین راستی ضمن تسلیت به بازماندگان شهدایی که به ناحق خونشان در حوادث تروریستی تهران ریخته شد، اظهار داشت: همه ما به‌شدت حملات تروریستی تهران را محکوم می‌کنیم.

وی گفت: ریشه تروریست‌ها و این حملات تروریستی از عربستان صعودی است و هیچ‌شکی در آن نیست و این حوادث نتیجه سفر اخیر آمریکا بود.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به هدف دشمنان نظام در حوادث تروریستی تهران تصریح کرد: تروریست‌ها چون می‌دانند که ایران از امنیت و آرامش کامل برخوردار است می‌خواهند این امنیت و آرامش کنونی را برهم بزنند و همه آنها از طرف آمریکا، اسرائیل و عربستان صعودی مأموریت دارند.

وی گفت: وظیفه مردم ایران اسلامی در برابر این حملات تروریستی این است که صبور و شکیبایی خود را از دست ندهند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با ترقه‌بازی امنیت و آسایش کشور به‌هم نمی‌خورد.

ماموستا راستی افزود: حملات تروریست‌ها در تهران به‌ هیچ‌‌وجه تاثیری در امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ندارد چراکه همه مردم ایران هوشیار و نیروهای نظامی و امنیتی به‌جد سعی و تلاش کردند و اهداف شوم آنها را خنثی کردند.

وی اظهار کرد: اگر این امنیت و آرامش کنونی کشور و مدافعان حرم نبودند هم‌اکنون ما دچار مشکل بودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *