پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
جایی برای ظرفیت بیش از حد نداریم

تاج: در امنیت کامل دو بازی را برگزار میکنیم

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 525351
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز این تیم در برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت و به سوالات آنها پاسخ داد. ​​​​​​​
تاج: در امنیت کامل دو بازی را برگزار میکنیم

به گزارش جهان نيوز، مهدی تاج درباره شرایط فعلی تیم ملی و برنامه های آن گفت:
 
حملات تروریستی محکوم است
ابتدا حملات تروریستی به تهران را محکوم می کنیم و آقای کی روش نیز از بنده خواست این اتفاق را به ملت ایران تسلیت بگویم.
 
برای دو بازی هفته آینده امنیت کامل داریم 
شرایط خیلی خوب است و اکنون آماده می شویم برای دیدار مقابل ازبکستان. ما دو بازی مهم پیش رو داریم و برای آن آماده می شویم. یکی از آنها دیدار ژاپن و عراق است و مذاکرات و صحبت‌هایی در این رابطه داشتیم و هم برای این دیدار و هم بازی برابر ازبکستان همه چیز تحت کنترل است. شورای تامین امروز جلسه ای داشت و شنبه نیز جلسه ای دیگر برگزار خواهد شد. آقای وزیر به ما کمک کردند و هر چیزی که باید در این راستا مورد توجه قرار می گرفته انجام شده. 
 
مردم بدون بلیت نیایند
چند توصیه دارم که باید به اطلاع مردم عزیزمان و طرفداران تیم ملی برسانم. حتما باید بلیتی که در اختیار می گیرند و خریداری می شود کد ملی را ذکر کنند. چون باید مشخص شود چه کسی به ورزشگاه می آید و چگونه می آید و کسی را بدون بلیت اینترنتی راه نخواهند داد. انتظار داریم ورزشگاه پر شود. کسی در اینجا برای بلیت نیاید و بلیت فروشی به صورت اینترنتی انجام می شود.من انتظارم این است که کسی بازی را از دست ندهد و اگر بلیت تهیه کردند تشریف بیاورند و اگر نه که نیایند که راه شان نخواهند داد. ما جاییبرای حضور افراد بیش از ظرفیت استادیوم پیش بینی نکرده ایم و بر این اساس تنها کسانی که بلیت تهیه کرده اند تشریف بیاورند.
 
تیم جوانان فعلی، تیم امید ما خواهد بود
 
تیم جوانان ما که به بحرین رفتند، بعد از یک سال تیم امید آینده ما خواهند بود. تیم همان است و سامانه تعریف کردیم و البته با توجه به استعدادهای کشور کسانی نیز به آن اضافه خواهند شد اما کادر تیم امید همان کادر جوانان نخواهد بود. تیم ملی نوجوانان که با آقای چمنیان به جام جهانی رفت، بعد همین تیم می آید و تیم جوانان ما را شکل خواهد داد یا با همین سرمربی یا سرمربی دیگر. با اقای کی روش نیز جلساتی در این ارتباط داشتیم و یک مربی خارجی به جمع مان اضافه خواهد شد. یک نفر به کادر تیم امید اضافه خواهد شد.
 
 
برنامه خاصی برای جشن صعود نداریم
 
ما در روز بازی برابر ازبکستان برنامه خاصی برای جشن صعود ترتیب نداده ایم. ولی مردم مختار هستند و خودشان جشن می گیرند و ما هم ممکن است در این جشن حاضر شویم. یک ویژه برنامه ای تلویزیون هماهنگ کرده و از همین استادیوم یک برنامه خواهیم داشت.
 
 
تمام رؤسای سابق فدراسیون ها را دعوت کرده ایم
 
 دعوت از روسای سابق فدراسیون ها  برای قدردانی از زحماتی است که کشیدند. همه انهایی که در ایران تشریف دارند ان شالله تشریف خواهند آورد و ما یک مراسم قدردانی از زحماتی که داشتند برگزار خواهیم کرد. تیم ملی اینبار به صورت متوالی به جام جهانی صعود خواهد کرد. صعودی که نه به عنوان تیم سی و دوم که به عنوان دومین تیمی که مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرده است. قدردان زحمات کسانی هستیم که پیش از این برای تیم ملی زحمت کشیدند و از آنها تقدیر می شود.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *