چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای؛

دعوت عمومی مردم برای حضور در مراسم 14خرداد

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 524136
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری ارتحال امام خمینی(ره) و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خرداد، از آحاد مردم برای حضور در مراسم 14 و 15 خرداد دعوت کرد.
دعوت عمومی مردم برای حضور در مراسم 14خرداد

به گزارش جهان نيوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اطلاعیه فراخوان سراسری و دعوت عمومی برای حضور آحاد مردم در مراسم 14خرداد صادر و برنامه‌های این روز را اعلام کرد.قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد، سرآغاز و نقطه ثقل پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه 1357 بود که باعث تسریع و تشدید روند شکل‌گیری مبارزات و انقلاب اسلامی شد.
قیام حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) علیه لایحه ننگین و استعماری کاپیتولاسیون، بخش مهمی از مبارزات نهضت بزرگ وی علیه استبداد، استعمار و ظلم نظام ستمشاهی بود که در بهمن 57 با نثار جان تعداد کثیری از مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ثمر نشست و میوه جمهوری اسلامی ایران را به بار آورد.
حضرت امام خمینی(رحمة‌الله علیه) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) :«این انقلاب بی‌نام خمینی(رحمة الله علیه) در هیچ‌کجای جهان شناخته شده نیست.»
به درستی که خمینی روح خدا بود در کالبد زمان و روح خدا همیشه در دفتر خاطرات افتخارات ایران اسلامی و در قلوب میلیون‌ها عاشق شیفته وی و در حافظه ملت بزرگ ایران برای همیشه تاریخ، جاودانه خواهد ماند.
امسال پس از خلق حماسه بزرگ و شکوهمند سیاسی و پس از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ایران اسلامی با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل در کنار مرقد مطهر آن حضرت، در روز یک‌شنبه چهاردهم خرداد و بهره‌مندی از بیانات ارزشمند و راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و نیز در سراسر کشور، با تکریم از مقام شامخ و رفیع آن روح بلند دوران با آرمان‌های سترگ و اندیشه‌های تابناک ایشان پیوندی دوباره بندند.
ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی در فردای چهاردهم خرداد؛ در پنجاه و چهارمین سالگرد قیام خونین یوم‌الله 15 خرداد بار دیگر سند پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر(رحمة الله علیه) به نمایش گذاشته و میثاقی مجدد با امام و رهبری بسته و پیوند ناگسستنی میان امت و امام و ملت و ولایت را به اثبات می‌رسانند که اماما! راهت را تا آخرین نفس و قطره خون همچنان استوار ادامه خواهیم داد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
این مراسم نیز در روز دوشنبه 15 خرداد در سراسر کشور و در تهران به‌صورت ویژه در گلزار شهدای یوم‌الله 15 خرداد (واقع در خیابان خـاوران، میدان بسـیج، بزرگـراه امام رضا (علیه السلام)، پس از میدان ثـامن‌الحجج از ساعت «17:30 تا 19:30» با حضور خیل کثیر عاشقان و فرزندان خمینی و مردم قدرشناس ایران اسلامی برگزار می‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیـه فراخوان سراسری و دعوت عمومی خود، بار دیگر ضمن تسلیت ایام سوگواری ارتحال جانسوز امام خمینی(رحمة الله علیه) و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد از ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و عموم آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم فهیم دعوت می‌کند تا با حضور آگاهانه، پرشور و گسترده خود در ویژه مراسم 14 و 15 خرداد باردیگر ضمن تجدید میثاق با امام و تجدید عهد با مقام معظم رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به اثبات برسانند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *