جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کشف گور دسته جمعی در موصل

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 523571
منابع عراقی از خنثی سازی حمله به خطوط نفت کرکوک و کشف یک گور دسته جمعی در شهر موصل در شمال این کشور خبر دادند.
کشف گور دسته جمعی در موصل
 
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، مدیر پلیس مناطق و نواحی استان کرکوک از خنثی سازی حمله به خطوط لوله نفت این استان خبر داد.

سرتیپ سرحد قادر اعلام کرد که نیروهای امنیتی در عملیات خود در مناطق یایجی و روستاهای بخش الدبس در شمال غربی کرکوک 11 فرد تحت تعقیب به اتهام ترویسم را بازداشت کردند.

وی افزود: این نیروها همچنین یک بمب آماده انفجار را که در نزدیک یکی از خطوط انتقال نفت خام در چاههای نفت بای حسن در بخش الدبس کارگذاشته شده بود، کشف و خنثی کردند.

دستگیری 179 فرد تحت تعقیب در استان میسان
فرمانده عملیات الرافدین عراق از دستگیری 179 فرد تحت تعقیب در 10روز اخیر در عملیات "پنجه شیر" در استان میسان خبر داد.

ابراهیم المکصوصی در بیانیه ای تصریح کرد: این 179 نفر به اتهامات مختلف در پی عملیات ویژه اطلاعاتی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.

کشف گور دسته جمعی در موصل
یک منبع محلی در استان نینوای عراق از کشف یک گور دسته جمعی در کرانه راست شهر موصل در شمال این کشور خبر داد.

این منبع محلی گفت: نیروهای امنیتی این گور دسته جمعی را در محله الشفاء در کرانه راست موصل کشف کردند.وی تصریح کرد: بقایای اجساد 70 غیرنظامی از جمله افراد سالخورده و 23 کارمند سابق زن و وکلای زن در این گور دسته جمعی کشف شد.

این منبع افزود: عناصر گروه تروریستی داعش این غیرنظامیان را با شلیک گلوله به ناحیه سر اعدام کرده است و تحقیقات در این زمینه اد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *