پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۴
پاسخ دکتر زاکانی به تاج‌زاده

راه موفقیت كشور نه تسلیم است و نه جنگ‌طلبی/ ساخت ایران، با نگاه به دست بیگانگان امكان‌پذیر نیست/ بايد معلوم شود چه كسی پياده‌نظام دشمن است؟

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب: 523504
ای كاش روزی بيايد كه ایشان و دوستان‌شان درباره جنایت و خسارت بزرگی كه در سال 88 به آبرو، اعتبار و اقتصاد كشور زدند، پاسخگو باشند. بالاخره بايد معلوم شود چه كسی پياده‌نظام دشمن و چه كسی به فكر مبارزه با دشمن است.
راه موفقیت كشور نه تسلیم است و نه جنگ‌طلبی/ ساخت ایران، با نگاه به دست بیگانگان امكان‌پذیر نیست/ بايد معلوم شود چه كسی پياده‌نظام دشمن است؟
به گزارش جهان نيوز، دکتر علیرضا زاکانی همان طور که وعده داده بود پاسخ ادعای مصطفی تاج زاده را داد. زاکانی در کانال شخصی اش در تلگرام نوشت:

ذوق زدگی موسمی از فضای سیاسی کشور، آقای تاج زاده را به تحریف و خلاف گویی نسبت به نگرش سیاسی اینجانب سوق داده است؛ ايشان اخيرا در صفحه مجازی‌شان مدعی شده كه اعتقاد بنده به شعار اساسی «نه سازش نه تسلیم؛ نبرد با آمریكا» عوض شده و به «نه جنگ نه تسلیم»‌ تبديل شده است!  آخر سر هم از این چرخش نتيجه گرفتند كه ما از نبرد با آمریکا عقب نشینی  كرده‌ایم و این هم توفیقی برای دوم خردادی هاست!

مقدمتا این که خیلی بد است كه ايشان همین‌طوری بدون مبنا موضع گیری می‌كنند و از حرف مشخص اینجانب، مصادره به مطلوب خودشان را می نمایند. و اما بعد:

اولا: این‌جانب درباره راهبرد فعلی دولت كه از ترس ترامپ، رو به تسلیم آورده سخن گفتم و دوگانه باطل يا جنگ يا تسلیم كه دوستان شما تصویر كردند را نفی كردم. ما معتقدیم كه راه موفقیت كشور نه تسلیم در برابر دشمنان است (كه به دریده‌تر شدن دشمنان و در نهايت جنگ ختم مي‌شود) و نه كوبیدن بر طبل جنگ‌طلبی.

دوما: ساختن ایران اسلامی و ايجاد رونق در اقتصاد کشور بزرگترين ساحت مبارزه با دشمنان جمهوری اسلامی ايران است. ساخت ایران، با نگاه به دست بیگانگان برای اندكی ترحم‌، امكان‌پذیر نیست. فلذا راه ایشان و دوستان‌شان برای درمان  مشكلات اقتصادی كشور، راهی است به سوی ناکجا آباد.

سوما: فيلم اظهارات ايشان درباره عدم تقلب در سال 88 موجود است. ای كاش روزی بيايد كه ایشان و دوستان‌شان درباره جنایت و خسارت بزرگی كه در سال 88 به آبرو، اعتبار و اقتصاد كشور زدند، پاسخگو باشند. بالاخره بايد معلوم شود چه كسی پياده‌نظام دشمن و چه كسی به فكر مبارزه با دشمن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای كاش روزی بيايد كه ایشان و دوستان‌شان درباره جنایت و خسارت بزرگی كه در سال 88 به آبرو، اعتبار و اقتصاد كشور زدند، پاسخگو باشند.
خوب برای پاسخگو کردن طرف مقابل باید این خسارت بزرگ رو شفاف کرد .
باید با ارائه تحلیل، مستندات قوی و سخنرانی ها به مردم نشان داد که چگونه فتنه 88 منجر به اجماع علیه ایران و در نهایت تحریم ملت شد. تا ملت این ارتباط رو درک نکنند نه تنها اینها پاسخی نخواهند داد که با مظلوم نمایی از فتنه 88 به نفع خودشان هم استفاده خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احمقها، نادانان وکسانیکه هر روز بر دیگران تهمت وافترا می بندند خواسته یا نا خواسته پیاده نظام دشمن هستند.
افشین
Iran, Islamic Republic of
کاشکی اقا زاکانی رئیس ستاد اقای رئیسی میماند شاید الان اوضاع طور دیگری بود