کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت جامعه مدرسین قم برای شرکت در مراسم ارتحال امام

10 خرداد 1396 ساعت 18:22

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور در مراسم 14 خرداد در مرقد امام خمینی(ره) و شهرهای دیگر دعوت کرد.



به گزارش جهان نیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور در مراسم 14 خرداد در مرقد امام خمینی(ره) و شهرهای دیگر دعوت کرد.
در این اطلاعیه آمده است: 14 خرداد ماه یادآور اندوه ارتحال مردی است که با اعتماد به قدرت پروردگار و باور قلبی به نصرت الهی و اتکا به آموزه‌های اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) نهضتی را رهبری کرد که اکنون فروغ و نورانیت آن حرکت، امید بخش تمام مستضعفان و محرومان جهان است.
در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: امام خمینی(ره) این معمار کبیر انقلاب اسلامی با اعتقاد به خدا و با همراهی مردم در مخالفتی صریح با جبهه‌ مستبدان داخلی و قلدران بین المللی و مستکبران در قیام شور‌انگیز 15 خرداد نهالی کاشت که امروز به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل شده است، درختی که با خون شهدای 15 خرداد آبیاری شد و انقلابی بر پایه‌ی معنویت و خرد ورزی را بنیان نهاد.
امروز در آستانه بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی آن پیر فرزانه، پاسداشت یاد و خاطره آن امام خوبی‌ها و حرکت در مسیر آرمان‌ها و اصول مکتب امام، ما را در پیشبرد هرچه بهتر و سریع‌تر اهداف نظام اسلامی یاری خواهد کرد.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: امام راحل از بین ما رفت ولی بحمد الله راه پر رهرو و اهداف بلندی که داشت توسط خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» ادامه یافت.
 اصول مکتب امام در توجه به خدا و کمک به محرومان، مبارزه بی امان با کفر و استکبار و همچنین دفاع قاطعانه از اخلاق و احکام اسلامی امروز پیش روی ماست و ما مکلفیم  با تمام همت و جدیت پاسدار این اصول باشیم و برای تحقق آن در مسیر رهنمود‌های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» گام برداریم.
در پایان این اطلاعیه خاطرنشان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه‌ میهمانان خوان رحمت الهی و گرامیداشت یاد و خاطره قیام پانزدهم خرداد و سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، از عموم مردم شهرهای همجوار برای حضور در مرقد نورانی امام خمینی (ره) و استماع بیانات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در 14 خرداد ماه و عموم ملت شریف ایران که بدلیل بعد مسافت و شرایط روزه داری امکان حضور در این مراسم را ندارد برای شرکت در مراسم‌هایی که به همین مناسبت در سراسر کشور برگزار می‌گردد دعوت بعمل می‌آورد.


منبع: فارس


کد مطلب: 523445

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/523445/دعوت-جامعه-مدرسین-قم-شرکت-مراسم-ارتحال-امام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com