جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
اتفاق جالب در فهرست ملی پوشان ازبک

چپاروف رسما بازیکن استقلال معرفی شد

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 523419
در پی انتشار فهرست اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ازبک ها کاپیتان دوم خود را رسما بازیکن استقلال تهران معرفی کردند.

به گزارش جهان نيوز، در شرایطی که طی هفته های گذشته جنجال های زیادی در خصوص تیم آینده سرورچپاروف نقل محافل فوتبالی شده بود تا جایی که هم استقلالی ها هم سپاهانی ها ادعای مالکیت بر این بازیکن 35 ساله را داشتند فدراسیون فوتبال ازبکستان در اقدامی جالب سرورچپاروف را رسما بازیکن استقلال تهران معرفی کرد.

چپاروف که به محض پایان رقابت های لیگ برتر راهی تاشکند شد و در هفته های گذشته به هیچ تماسی از ایران پاسخ نداد در حال حاضر تمرینات خود را پا به پای سایر ملی پوشان ازبکستان برای مصاف با تایلند و همچنین جدال حساس با ایران برگزار می کند در حالی که مسئولان استقلال و سپاهان با هم برای تصاحب این بازیکن جنگ پنهانی دارند.
امروز خبری شنیده شد مبنی بر این که مدیران استقلال مدعی شده اند چپاروف راهی تهران شده تا مذاکرات نهایی خود را با باشگاه انجام دهد اما سایت های ازبک خلاف این ادعا را مطرح و مدعی شدند که این بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارد و برای بازی روز شنبه با تایلند آماده می شود.
 

 
منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *