جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کلین شیت بیرانوند با تشکر از تیر دروازه (عکس)

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 523408
علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس شب گذشته موفق شد چهارمین کلین شیت آسیایی خود در این فصل را ثبت کند.

به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس مرحله رفت گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در شرایطی به پایان برد که 6 بار دروازه اش باز شد تا بدون کلین شیت وارد مرحله برگشت شود.

این آمار در شرایطی برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ ثبت می شد که در لیگ برتر اوضاع به مراتب برای آنها بهتر بود و به همین دلیل انتظارات هواداران از تیمشان در بازی های آسیایی نیز بالا بود.
با شروع مرحله برگشت نمایش های پرسپولیس در خط دفاعی منسجم تر شد و آنها در 5 دیداری که پس از مرحله رفت انجام داده اند، 4 کلین شیت را ثبت کردند و تنها در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل الوحده گل خوردند.
 

شب گذشته در دیدار برابر لخویا پس از ورود یوسف العربی برای دقایقی به شدت پرسپولیسی ها تحت فشار مهاجمین تیم لخویا بودند، که چند مرتبه بیرانوند با همکاری مدافعینش موفق به دفع حملات شد و چند بار هم با خوش شانسی توپ از کنار دروازه عبور کرد؛ یک بار هم ضربه مهاجم لخویا در شرایطی به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت که مدافعین و بیرانوند کاملا تسلیم شده بودند.
با این حال در روزی که بیرانوند 2 بار نجات دروازه داشت و 2 بار هم با خروج از دروازه ارسال های مهاجمین لخویا را دفع کرد، شاگردان برانکو به لطف نمایش منسجم در خط دفاعی و کار تیمی خوبی که داشتند موفق شدند چهارمین کلین شیت در پنج دیدار آسیایی اخیرشان را رقم بزنند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *