پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تذکر کتبی ۱۲ نماینده به روحانی درباره سند ۲۰۳۰

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 523383
۱۲ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره سند ۲۰۳۰ به رئیس‌جمهور تذکری کتبی دادند.
تذکر کتبی ۱۲ نماینده به روحانی درباره سند ۲۰۳۰
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 10 خرداد) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

متن تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر است:

تذکر سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور مبنی بر عدم ابلاغ رسمی حذف سند 2030 که به دنبال حذف اخلاق از نظام آموزشی کشور است.

تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت به همراه 10 نماینده دیگر به روحانی که به جای عذرخواهی از مقام معظم رهبری، تاکید می‌کنید که از سند 2030 نمی‌گذرم! در صورت تاکید و تکرار، سوال از رئیس جمهور را در دستور قرار می‌دهیم.
تذکر فریدون احمدی نماینده مردم زنجان به رئیس‌جمهور، خواستار بازنگری در ترکیب کابینه جدید و جلوگیری از تکرار کابینه پیرمردها شد.

تذکر احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر به دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح درباره علت عدم نظارت قوی بر عملکرد مدیران ادارات آموزش و پرورش شد.

تذکر روح الله حضرت‌پور و نادر قاضی پور نمایندگان مردم ارومیه به وزرای کشور، اطلاعات و دفاع خواستار برخورد با کشور ترکیه و اقلیم کردستان شمال عراق به دلیل اعزام تروریست به داخل مرزهای ایران و به شهادت رساندن مرزبانان کشورمان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *