جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تهدید یک نماینده توسط عارف

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 523297
انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس حاشیه‌های کوتاهی داشت.
تهدید یک نماینده توسط عارف
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ،انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال دوم مجلس دهم امروز(چهارشنبه، دهم خرداد) برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

**در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان شمارش آرای نواب رئیس مجلس در سال دوم دوره دهم، طبق معمول همیشه تعدادی از نمایندگان در جایگاه هیئت‌رئیسه تجمع کرده بودند تا پیش از اعلام هیئت‌رئیسه از آراء، مطلع شوند،به طوریکه تعداد زیادی از اعضای فراکسیون امید از میزان آرای مسعود پزشکیان و علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس دهم در سال دوم مطلع شده بودند و به نشانه پیروزی به یکدیگر دست تکان می‌دادند.

  لاریجانی به این اقدام واکنش نشان داد و گفت که «این حرکت جلوه خوبی ندارد و درست نیست». علی‌رغم تذکرات مکرر لاریجانی، این موضوع دوباره تکرار شد و نمایندگان فراکسیون امید شأن مجلس را رعایت نکردند، به طوری که لاریجانی در واکنشی به خبرنگاران و عکاسان تذکر داد که سکوت را رعایت کنند.

**تهدید یک نماینده توسط عارف

**علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو فراکسیون امید و یکی از کاندیداهای دبیری هیئت‌رئیسه مجلس دهم است که وقتی قصد کاندیداتوری برای عضویت در هیئت‌رئیسه پارلمان را داشت، محمدعارف رئیس فراکسیون امید با آن مخالفت کرد، اما وی برخلاف نظر عارف برای کاندیداتوری در هیئت‌رئیسه ثبت‌نام کرد. بدین ترتیب هنگام شمارش آراء، عارف با نشانه انگشت یوسف‌نژاد را تهدید کرد، اما در نهایت وی کاندیدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *