چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
معاون برنامه ریزی و امور شوراهای شهرداری:

نگران شورای آینده شهر تهران هستیم

سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 523005
​معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران گفت: به نظر می رسد شورای پنجم از اکنون می خواهد مشکلات را به گردن شهردار پیشین بیندازد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ناصر امانی در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر خطاب به محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا گفت: شما با تخریب هایی که در طول شورای چهارم نسبت به شهرداری تهران داشتید در لیست قرار گرفتید.

وی افزود: باید به شهرداری تهران وقت داده شود تا در جلسه بعد در یک بیانیه، تمامی این اتهامات را بند به بند پاسخ دهد.

امانی، نطق سالاری را خلاف واقعیت عنوان و خاطر نشان کرد: این نطق بیشتر از آنکه کارشناسی باشد بیانیه سیاسی بود. در حالیکه ما آقای سالاری را یک کارشناس می دانستیم.

وی خطاب به سالاری گفت: امروز متوجه شدیم که شما خیلی تند و افراطی هستید و از الان می گویم که نگران شورای آینده هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه دستاوردهای 12 ساله مدیریت شهری تهران دستاوردهای نظام و دولت بوده است، بیان کرد: شهرداری جز نظام و دولت و قوای سه گانه بوده و هست. کارهای بزرگی کرده و اشتباهاتی هم داشته اما سیاه نمایی اقدامات شهرداری به دور از عدل و انصاف است.

امانی با اشاره به اینکه آقای قالیباف کاندید رقیب دولت بوده و به خاطر رقابت با دولت امروز شاهدیم که کینه در دل برخی دارند افزود: کاری که همه انجام داده اند، تمامی 60 هزار نفر کارمند شهرداری را نباید لگدمال کنیم. اگر حرف از اعتدال و میانه روی و تعقل می زنید اعتدال را رعایت کنید.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران ادامه داد: بارها شهردار تهران در جلسه با دولت اعلام کرد که مسئولیت رفع مشکلات محیط زیستی را برعهده گیرد تا معضل آلودگی هوای تهران برطرف شود، حتی دولت در حضور آقای جهانگیری مصوباتی در این زمینه داشته، اما عملا هیچ اقدامی از سوی دولت انجام نشد.
وی با بیان اینکه چرا از هم اکنون فرار رو به جلو می کنید، گفت: اداره کردن تهران یعنی اداره کردن یک کشور بزرگ، جمعیت تهران معادل جمعیت بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه است و مدیریت این شهر جهادی است.
وی گفت: به نظر می رسد شورای پنجم از اکنون می خواهد مشکلات را به گردن شهردار پیشین بیندازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *