پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
ارتش مصر:

حملات هوایی به لیبی ادامه دارد

سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 523002
​سخنگوی ارتش مصر اعلام کرد که عملیات نظامی این کشور علیه مواضع تروریست‌ها در لیبی همچنان ادامه دارد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ «تامر الرفاعی» سخنگوی ارتش مصر با اشاره به استمرار حملات علیه مواضع تروریست‌ها در لیبی، تأکید کرد که هر کس برای اجرای عملیات‌های تروریستی علیه مصر طرح‌ریزی می‌کند، در هر جا و مکانی که باشد در امان نخواهد بود.

خبرگزاری رویترز به نقل از الرفاعی گزارش داد «هر گروهی که از تروریست‌ها حمایت مالی و یا هر نوع حمایت دیگری بعمل می‌آورد،‌در هر مکانی که باشد به سزای عمل خود خواهد رسید».

وی اشاره کرد که توقف عملیات‌های نظامی علیه پایگاه‌های آموزش تروریست‌ها اعلام نشده است.

نیروهای مصری با هماهنگی ارتش ملی لیبی حملات هوایی به پایگاه‌های گروه‌های افراطی در شرق لیبی را از چند روز پیش آغاز کرده‌اند.

قاهره اعلام کرده است که ادله محکمی در اختیار دارد که نشان می‌دهد این پایگاه‌ها در آموزش تروریست‌ها برای اعزام آنها به مصر که جمعه گذشته مسیحیان را هدف قرار دادند، نقش داشته‌اند.

الرفاعی همچنین اظهار داشت که هیچ فرقی بین گروه‌های تروریستی با هر عنوانی که باشند، نیست و همه آنها دارای یک ایدئولوژی تکفیری هستند.

برخی منابع نظامی لیبی نیز اعلام کردند که هواپیماهای مصری روز دوشنبه (دیروز) نیز حملاتی را علیه شهر درنه انجام دادند.

جمعه گذشته افراد مسلح با حمله به اتوبوس حامل مسیحیان در استان المنیا 29 نفر از آنها را به قتل رسانده و 24 نفر دیگر را زخمی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *