پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کولاکوویچ: قولی در مورد نتیجه نمی‌دهم

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 522834
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من واقعاً از تکنیک بازیکنان ایران متحیر شدم، ولی این تکنیک بالا برای موفقیت کافی نیست.
کولاکوویچ: قولی در مورد نتیجه نمی‌دهم

به گزارش جهان نيوز، آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از سفر به ایتالیا برای حضور در هفته نخست لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان این تمرین اظهار داشت: در یک ماه گذشته اردوی پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های دوستانه خوبی در مونته‌نگرو، اسلوونی و لهستان برگزار کردیم. از تمرینات کاملا راضی هستم و دید بهتری نسبت به بازیکنان به دست آورده‌ام. البته بازیکنان من جای رشد بیشتر را هم دارند، تا توانایی‌های خود را بیش از این به اثبات برسانند. 
وی در مورد حذف دو بازیکن از تیم ملی در هفته نخست لیگ جهانی اظهار داشت: من روی تک تک بازیکنانم حساب می‌کنم و اگر اینطور نبود به تیم ملی دعوت نمی‌شدند. من به طور قطع به توانایی‌های آنها اعتقاد دارم و از آنها استفاده خواهم کرد. 
کولاکوویچ ادامه داد: موسوی در تمام اردوها با مصدومیت مواجه بود ولی با این وجود به ما کمک کرد، او در لحظات آخر تصمیم گرفت برای درمان مصدومیت زانوی خود در هفته نخست لیگ جهانی در کنار ما نباشد و ریکاوری کند. محمد وادی هم عملکرد بسیار خوبی داشت ولی من در نهایت باید 14 بازیکن را به ایتالیا می‌بردم. در این مقطع تشخیص دادم که سال‌افزون می‌تواند کمک بیشتری به ما بکند. 
سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه اظهار داشت: من واقعاً از تکنیک بازیکنان ایران متحیر شدم،  ولی این تکنیک بالا برای موفقیت کافی نیست. ما باید از نظر تیمی کار گروهی بیشتری انجام دهیم تا تاریخ‌ساز شویم. 
وی در مورد اعتراضی که به برنامه‌ریزی ایتالیایی‌ها برای میزبانی هفته نخست داشت، گفت: نظر من آنها دچار اشتباه شدند چون غیر ممکن است که به یک تیم در طول یک تورنمنت وقت تمرین داده نشود. من این موضوع را به سرپرست تیم منتقل کردم تا به طرف ایتالیایی تذکر دهد. 
کلاکویچ در پایان تصریح کرد: نمی توانم در مورد نتایجی که می‌گیریم قولی بدهم، چون هیچگاه چنین کاری انجام نداده‌ام. ما در هفته نخست با ایتالیا، برزیل و لهستان بازی داریم که همگی از تیم‌های قدرتمند جهان هستند. ما برای کسب نتیجه با همه آنها خواهیم جنگید.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *