شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
آیت‌الله سعیدی :

"تحمیل فرهنگ غربی" با اجرای سند ۲۰۳۰

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 522763
امام‌جمعه قم با بیان اینکه می‌خواهند با اجرای سند ۲۰۳۰ فرهنگ غربی خود را به سایر کشورها تحمیل کرده و آن را گسترش دهند، گفت: سند ۲۰۳۰ به‌دنبال این بوده که از لحاظ فرهنگی، اخلاقی، عفاف و حجاب جامعه اسلامی در کشور ایران را به‌هم بریزد.
"تحمیل فرهنگ غربی" با اجرای سند ۲۰۳۰
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ،آیت‌الله سید محمد سعیدی ، با اشاره به اجرای سند آموزشی 2030 اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری و آیت‌الله مکارم شیرازی در بیان خود به سند 2030 اشاره و در رابطه با آن تذکر داده‌اند، نشان‌دهنده این بوده که سند 2030 دچار مشکل است.

وی افزود: سیاست‌مداران ما باید بدانند هنگامی‌که کشورهای غیرمسلمان سندی را تنظیم کرده و برای اجرایی شدن به دیگر کشورها تحمیل می‌کنند، هیچ زمانی در این سندها به دنبال خیر، سعادت و اصالت فرهنگ‌های کشورها نیستند.

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه کشورهای غربی به‌دنبال گسترش فرهنگ خود در جهان هستند، عنوان کرد: کشوری‌هایی که می‌خواهند سند 2030 را به دیگر کشورها تحمیل کنند در واقع با اجرای آن به‌نوعی می‌خواهند فرهنگ غربی خود را به سایر کشورها تحمیل کرده و آن را گسترش دهند.

وی بابیان اینکه آمریکا همانند شیطان فریب‌کار است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شاید چند بند از سند 2030 درست باشد اما باید به این نکته هم توجه داشت که شیطان هم هیچ‌وقت در فریب دادن انسان‌ها هر آنچه می‌گوید دروغ نیست، بنابراین می‌توان گفت آمریکا هم همانند شیطان فریب‌کار است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اینکه کشور آمریکا در سند 2030 به دنبال تحول اساسی و فرهنگی جامعه اسلامی کشور ایران است، تصریح کرد: سند 2030 به دنبال این بوده که ازلحاظ فرهنگی، اخلاقی، عفاف و حجاب مردم جامعه اسلامی را به هم بریزد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *