شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دفاع تمام قد ترامپ از دامادش

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 522760
رئیس‌جمهور آمریکا با دفاع از دامادش که متهم به تلاش برای برقراری «کانال ارتباطی محرمانه با روسیه» شده، گفت: «جیرد (کوشنر) دارد کار خارق العاده‌ای برای کشور انجام می‌دهد».
دفاع تمام قد ترامپ از دامادش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس ، در ادامه جنجال‌ها بر سر ادعای تلاش  داماد رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد یک کانال محرمانه ارتباطی با روسیه، ‌ دونالد ترامپ در این باره بیانیه صادر کرده است.

طی چند روز گذشته، ‌ «جیرد کوشنر» داماد رئیس‌جمهور آمریکا توسط برخی رسانه‌های آمریکایی از قبیل واشنگتن پست متهم شده که در زمان دولت انتقالی دونالد ترامپ، تلاش کرده تا یک کانال ارتباطی محرمانه بین این دولت با کرملین ایجاد کند.

این رسانه‌ها همچنین مدعی شدند که شوهر «ایوانکا ترامپ» دیدارهایی با مقامات روسیه از قبیل سفیر مسکو در واشنگتن داشته است.

در حالی که این خبرها سبب جنجال تازه درباره ارتباط ستاد انتخاباتی و نزدیکان ترامپ با روسیه شده، مقامات دولت آمریکا چنین موضوعی را رد کرده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا که به تازگی از اولین سفر خارجی خود به واشنگتن برگشته، در حمایت از کوشنر بیانیه داده است.
به گزارش سی ان ان، ترامپ تصریح کرد: «جیرد(کوشنر) دارد کار خارق العاده‌ای برای کشور انجام می‌دهد. من اطمینان و اعتماد کاملی به او دارم. او تقریبا مورد احترام همه هست و دارد روی برنامه‌هایی کار می‌کند که برای کشور ما نجات بخش میلیاردها دلار  خواهد بود. علاوه بر این و شاید مهمتر از آن اینکه او یک فرد بسیار خوبی است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *