جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۸
۳۷
حجت الاسلام رئیسی در جامعه الحسین(ع) مشهد:

از شورای نگهبان و قوه قضاییه می‌خواهم نگذارند حق الناس پایمال شود/ کدام رئیس جمهور بنیه دفاعی کشورش را تضعیف می کند؟

يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 522595
بنده به عنوان یک کاندیدا باید از آن دسته از مردم عزیزی که آمده بودند برای رای دادن اما فقط به جرم اینکه می‌خواهند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند باید ساعت‌ها پشت در صندوق‌ها معطل بمانند و رایشان را نتوانند بدهند عذر بخواهم.
از شورای نگهبان و قوه قضاییه می‌خواهم نگذارند حق الناس پایمال شود/ کدام رئیس جمهور بنیه دفاعی کشورش را تضعیف می کند؟
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امشب در جمع حامیان خود در جامعه الحسین(ع) مشهد مقدس اظهار داشت: خداوند را شاکریم که عمری را به ما عنایات فرمود تا بار دیگر رمضان  را تجربه کنیم. ماه رمضان ماه توجه به خدا، محاسبه اعمال و ظرفیت سازی برای نفس و جان است. این ماه هنگامه تمرین دگر خواهی در پرتوی خداخواهی است.

وی افزود: مردم سالاری دینی از ویژگی های نظام اسلامی و قانون اساسی کشور ماست؛ در کشور ما تمام ارکان جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم انتخاب می‌شود. در ادامه محورهای صحبت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را بخوانید:

🔹در این انتخابات حدود ۴۰ میلیون نفر از مردم کشورما شرکت کردند. برنده واقعی این انتخابات مردم حاضر در صحنه بودند.
🔹مردم مثل همیشه کم نگذاشتند اما مسئولیت کم لطفی کردند و مردمی که آماده بودند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند باید ساعت‌ها پشت در صندوق های رای منتظر بمانند و این نه تنها در یک نقطه بلکه در سراسر کشور انتفاق افتاد.
🔹از مردمی که ساعات بسیاری در پشت صندوق‌های رای منتظر ماندند باید همان از آنها عذر خواهی کنند.
🔹تشکر دارم از ۱۶ میلیون مردم عزیز کشور که به بنده اعتماد کردند و رای دادند, من این رای ها را از خود نمی دانم این‌ها رای به خواسته‌هایی است که امام(ه)،رهبری معظم انقلاب و شهدا و ایثار گران دارند بود.
🔹بنده تاکنون از حق تولیت آستان قدس رضوی استفاده نکرده‌ام و تا آخر عمر نیز استفاده نخواهم کرد.
🔹اداره ستادهای ما مردمی بود، برخی مغازه و منزل‌شان را ستاد کردند وبعضی از کمک هایی که در برخی استان ها شد یاد آور روزهای ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی بود.
🔹ناسزا گفتن به سید ابراهیم رئیسی فضای انقلابی و جهادی را در کشور کم رنگ نخواهد کرد.
🔹دعاها و نیایش‌های شما به درگاه خدا اثر کرده است. مادر چهار شهیدی که با اشک چشم می‌گوید من امروز تمام دغدغه ام این است که ارزش‌های انقلاب اسلامی زمین نماند. مطمئن باشید دعا‌ها و نیایش‌های شما به درگاه خداوند محقق خواهد شد.
🔹امید است همچنان که تاکنون در این جایگاه بودم همچنان وکیل و مدافعان محرومان و مستضعفان در جامعه باشم.
🔹آنانی که بر طبل دو قطبی کردن جامعه می‌کوبند، این روش فرسوده و کهنه انگلیسی هاست. این دو قطبی کردن جامعه مانند شیعه و سنی است.
🔹سوال مردم این است شما در این ۴ سال چه کرده‌اید و با تهمت‌زدن‌ها فرافه فکنی می‌کنید.سوال مردم این است که خانواده‌های فقیر و مستمندی که نان شب ندارند باید با این رکود چه کنند؟
دولتی که نمی‌تواند به قانون عمل کند نباید وارد عرصه انتخابات شود.
🔹دولت در سیاست خارجی باید این سیاست ملتمسانه خود را کنار بگذارد.این که شما به دشمن پیام دهید که خزانه کشور خالی است، اشتباه است. این که القا شود همه چیز مردم وابسته به برجام است حتی آب‌خوردن مردم وابسته به برجام است اشتباه است.
🔹زانو زدن در برابر یک مقام عربی وقتی هزاران مسلمان در منا به شهادت رسیده‌اند، سیاست ملتمسانه است.
🔹دشمنان این پیام ها را از داخل دریافت می‌کنند و یکی از عوامل تشدید تحریم ها پیام هایی است که مسئولان از داخل برای غربی‌ها ارسال می‌کنند.
🔹تقویت بنیه دفاعی کشور برای جلوگیری از جنگ است، چرا بنیه دفاعی کشور و بچه های مدافع حرم و خانواده شهدا را تضعیف می‌کنید؟
🔹کدام رئیس جمهوری است که بنیه دفاعی کشورش را تضعیف کند؟ شما باید به مجاهدان و خانواده شهدا افتخار کنید چرا آنها را تضعیف می‌کنید؟ اگر این‌ها نبودند امروز باید در تهران مقابل داعش می‌جنگیدیم.
🔹آنچه اتفاق افتاد؛ اتفاقات خوبی نبود، مردم ما عاقل و با بصیرت هستند؛ ما مرزبندی‌ها را بین روستائیان و شهرنشین‌ها قبول نداریم.
🔹اتفاقات این دوره اتفاقات بی سابقه‌ای بود؛ قریب به ۵ فعالیت های دولت تبلیغاتی بود با تراکم افتتاح‌ها و استفاده از آنتن تلویزیون تمام امکانات کشور و وزارت خانه‌ها و استانداری‌ها و بهداری‌ها و... ستاد انتخاباتی کاندیدای دولت شد.
🔹این در حالی است که بنده ۲۰ فروردین از مشهد و آستان رفتم و درهیچ یک از برنامه های آستان شرکت نکردم.
🔹ده‌ها روزنامه زنجیره‌ای از جمله روزنامه دولتی ایران برای دولت کار و مدام به رقیب تهمت زدند در حالی که روزنامه قدس آستان ازهر گونه فعالیت انتخاباتی بر حذر شد.
🔹معاون اولی که با کلام خود می‌گوید من برای دفاع از دولت می‌آیم و این را ما به هیج عنوان در قانون نداریم. این پول پخش کردن ها، واریز یارانه حتی برای افرادی که یارانه آنها قطع شده بود، واریز بدهی چندین ساله کشاورزان در شب انتخابات، سوء استفاده‌های کاندیدای خاصی از امکانات دولتی بود.
🔹گفتمانی که ما آغاز کردیم با محوریت توجه به فقرا، محرومین و دوری از زندگی تجملاتی، خوشحال می‌شویم این جریان در دولت مورد توجه قرار گرفته همچنان ادامه داشته باشد و منحصر به دوران انتخابات نباشد.
مهندسی کردن مشارکت مردم امری ناپسندیده است، نرساندن تعرفه به مراکزی که احتمال رای آوردن حریف دولت وجود دارد کاری بسیار ناپسند است.
🔹نیروهای انقلابی بر خلاف فتنه گران پایبند به قانون هستند.
🔹به اذن امام هشتم حرکت جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم را با کمک مردم ان‌شالله دنبال خواهیم کرد و فساد ستیری، اجرای عدالت اجتماعی، عمل به ارزش های انقلابی سر لوحه کار ما خواهد بود و تا رسیدگی به نتیجه به صورت خستگی ناپذیر ادامه خواهیم داد.
🔹بنده از همان ابتدا تاکید کردم باید پایبند به قانون باشیم.من از شورای نگهبان و قوه قضاییه می‌خواهم نگذاریم حق الناس پایمال شود. اگر به این مهندسی آراء مردم رسیدگی نشود به اعتماد مردم خدشه وارد می‌شود.
🔹لحظه‌ای از پیگیری مطالبات مردم خسته نمی‌شویم و با تهمت‌ها عرصه دفاع از مردم و ارزش‌های انقلاب را خالی نخواهیم کرد.
🔹به آقای رئیس جمهور می‌گویم خط امام شاخص‌هایی دارد که پایبندی به ولایت فقیه، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، توجه به مردم، باور داشتن جوانان، داشتن ادبیات انقلابی وداشتن دغدغه رفع مشکلات مردم از شاخص‌های خط امام و انقلاب است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
به سهم خودم از ایشان تشکر میکنم که با ایثار در صحنه حضور پیدا کردند ومن با خیالی صددرصد راحت از انتخابم به ایشان رای دادم.دیر یازود طبق سنت الهی ،دست غاصبین ودروغگویان رو خواهد شد.انشالله.
Iran, Islamic Republic of
ای پسر فاطمه....همچنان حمایتت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
سید ابراهیم سید مایی، امید مایی. دوباره ایران، دوباره رییسی
Iran, Islamic Republic of
برنده واقعی دکتر روحانی.مهندس جهانگیری.اصلاحات میباشند.
علوی
Iran, Islamic Republic of
این پیروزی گفتمانی نبود بلکه ذبح دموکراسی با مهندسی انتخابات بود
Iran, Islamic Republic of
:)))))))))))))))))
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله محکم تر و قوی تر برای 4 سال دیگر!
حمید
Iran, Islamic Republic of
سیدجان نصرمن الله وفتح قریب
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر سید عزیز. مرد اخلاق
شورای نگهبان باید انقلابی عمل کند جایی برای مصلحت در ادای امانت وجود ندارد.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به یار امام و رهبری، پشتیبان مظلومان و محرومان و دشمن ستمکاران
Iran, Islamic Republic of
اين يعني شوراي نگهبان تمامي ادعاهاي ايشان را در مشكلات ايجاد شده حين رأي گيري رد كرده است ...
Iran, Islamic Republic of
اشدّ مجازات متخلف لازمست
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید عزیز
تو در قلب ما رئیس جمهوری
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
حضرتعالی در مناظره مباحث خودر را مطرح نمودید در تریبون یکطرفه همه می توانند پیروز بیتیند بیرون مهم سه مناظره بود
نجفی
Iran, Islamic Republic of
درود همیشگی ما به سید محرومان
تقاضای عاجزانه دارم که از طرف حداقل 16 میلیون( که اعتقاد داریم اگر با بی تقوایی مناطقی که قبلا با نظر سنجی رصد نشده بود و رای سید بالا نبود و در آنجا تعرفه کم آمد و عده زیادی موفق به رای دادن نشدند تعداد بسیار بالاتر بود...) تخلفات بی سابقه دولت در امر انتخابات را پی گیری نموده و مدعیان دروغین دموکراسی را رسوا کند.
جالب اینجاست دولتی که خود مجری انتخابات است با وقاهت می گوید ای کاش می گذاشتند همه هم وطنان رای بدهند!!! لقمه حق الناس گلو گیر است ........
ما فتنه گر نیستیم ولی مطالبه گر و عدالتخواهیمان جدی است....
افشین
Iran, Islamic Republic of
تمام کسانی که بعد ساعت 12شب برای رای دادن رفتن بی حرمتی کردن به قانون اساسی کشور این دفعه اول نبوده که تو کشور انتخابات برگزار میشده و همه میدونند که ساعت 12 به بعد تمام
Iran, Islamic Republic of
ایشان از ثمرات و ذخایر واقعی انقلاب هستند. حیف شد که برکت وجودش به تمام ایران نرسید آن هم با ناجوانمردی. متخلفان چنان باید مجازات شوند که در آینده کسی جرات تکرار این کار را پیدا نکند. دل آدم میسوزه وقتی حق رای از میلیون ها انسان گرفته میشه توسط نعره کش های دموکراسی و آزادی
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
آقا جان انتخابات تمام شد آلان زوده برای تبلیغات چهارسال آینده
Iran, Islamic Republic of
نه داداش، این پرونده تا آخر عمر دولت و روحانی مفتوح است و روز بروز قطور تر می شود
Iran, Islamic Republic of
زنده باد رئیسی قهرمان.
Iran, Islamic Republic of
مهندسی آراء ...اشناست این حرفا...
کاظم
Iran, Islamic Republic of
مجری انتخابات هر وقت اصلاح طلبان باشند تخلف عادی است.!
انتخابات مجلس ششم را فراموش نکرده ایم که تخلفات زیادی صورت گرفت وبا شمارش دوباره برخی صندوق ها اقای هاشمی واقای حداد به مجلس راه پیدا کردند.
برخورد انقلابی با متخلفان.
Iran, Islamic Republic of
مجری وقتی اصلاح طلب باشه چون اصولگراها همیشه طلب کار ند از ملت ، می شه بده .
Turkmenistan
احسنتم خدا حفظت کند سید . من متاسفانه به دلیل اشتباه ارزیابی به آقای روحانی رای دادم اما پشیمانم و نادم و توبه کار . خدا از تقصیرم بگذرد . خوشبختانه به زودی فهمیدم اشتباه کردم .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در این چهار سال هرگناهی که دولت مرتکب شود، شما هم در آن سهم داری.
Iran, Islamic Republic of
چشمتون رو قبل از انتخابات بايد باز كنيد نه اينكه با رأيتون بقيه رو هم به هچل بندازين
Turkmenistan
درود بر رئیس السادات ایشان حداقل 16 میلیون رای داشته با سوابقی که از این دولت داریم باور کنید ایشان بیش از رئیس جمهور منتصب !! رای آورده از زبان بدن روحانی و هیات دولت و رئیس ستاد انتخابات میتوان این را فهمید .
Iran, Islamic Republic of
ایشون کلا 16 میلیون رای داشته نه حداقل . زبان آدم را شما بد می فهمی نمی دانم زبان بدن را چه طور درک می کنی ؟
Iran, Islamic Republic of
این سید محرومان بود، با این حق خوری سید مظلومان هم هست.
نصیر
Iran, Islamic Republic of
نکته و سوال مهم:

این حجم از تخلفات و مهندسی دقیق زمانی و مکانی صندوقها و تعرفه و نهایتا تجمیع و.. قطعا برنامه ریزی و سازماندهی قبلی در ستاد مرکزی انتخابات و استانها داشته است.

پس کجا بودند دستگاههای اطلاعاتی امنیتی که نتوانستند شناسایی قبلی و پیشگیری کنند از این فاجعه و فساد اداری و انتخاباتی؟؟؟

بنظرم این دستگاهها برای دفاع از حیثیت کاری و اشراف خود بر امور باید مستقلا از شورای نگهبان و دستگاه قضا برخورد قاطع با موضوع و عواملش را تقاضا کنند ولاغیر!
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
من از اقای رییسی تقاضا دارم به ...{وضعيت}... موجود در صنعت نفت رسیدگی کنند
Iran, Islamic Republic of
مهندسی انتخابات رشته جدیده؟
Iran, Islamic Republic of
طرفدارتم ولی کسی کاری نمی کند مطمئن باش !!بازی خوردیم !!
.
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه ؟ مگر هنوز رقابت برقراره >؟ این دت جدیده که بعد انتخابات هم مردم را نامید کنیم
Iran, Islamic Republic of
من از آقای رئیسی میخواهم اگر تا الان سکوت کرده اند از این به بعد برای حفظ اسلام و مسلمین و زیاد شدن بصیرت مردم دیگر سکوت نکنند